Hvis du titter innom her :-)

• Trådstarter Trådstarter Sjefshoppa
  • Opprettet Opprettet
Ligger å ser på ultralyd bildene av gull ungen våres ♥ feller tårer hver eneste gang og smiler fra øret til øret :-D

På kurs i bartebyen, vært borte siden mandag, var der i forrige uke også :(
Ah, skjønner! Kjipt at han er borte, men du får trøste deg med at det da blir ekstra deilig å få han hjem igjen :-)

Og siden jeg ikke er den som posta sist lengre, vil jeg bare ønske dere en god natt :-)

Er det virkelig såååå ille å være gravid?? Syns det er veldig mye fokus på negativt i forumet til November..
Syting, klaging, vondter og uffing! Graviditet fører med seg både positivt og negativt, det vet vel de fleste?! Jeg tråkker sikkert mange på tærne når jeg sier det, men det å være kvalm, uggen til tider, kaste opp, vektøkning, oppblåsthet osv, hører vel de fleste graviditeter til? Jeg har mistet 2 ganger, og er inne i min 3 graviditet siden september. Istedenfor å fokusere på alt negativt, velger jeg heller å se frem og tenke positivt! Jeg er kvalm fra jeg står opp til jeg legger meg, men jobber og står på! Buksene mine er trange og det ser ut som huden min er midt i puberteten! Jeg vet hva som venter meg i november, og når alt kommer til alt, er det verdt det! Sett fokuset over på det det positive og hva som venter til vinteren igjen..,Lykke!!

Var kanskje feil sted å "tømme" seg på, men jeg var innom og tenkte det var greit å skrive her!

ja....jeg har hatt en knallfin kveld! Nesten ikke kvalm og uggen :) ooooo, lykke :)

Nå legger sjefshoppa seg :-) 2 timer overtid og litt til. Ligge lenge i morgen :-D natta søte november snuppene :-)

Hmm hva som skjedde over her? Syns det er kjekt å ha et forum hvor vi kan diskutere gleder og sorger. Svangerskaps symptomer endrer hverdagen vår og er derfor en naturlig ting å snakke om! Tror alle her elsker å gå gravid med en baby i magen uansett hvor dårlig vi er :)

Var ikke det jeg mente, men syns det ble mye negativ fokus! Så bare ikke helt greia! Dele sorger og gleder, for all del, men å lage en ny tråd med :jeg er kvalm, eller jeg spyr? Unner ingen å være syk eller ha plager, men du skjønte greia?

Har, og har hatt en god del på Facebook også, som skriver konstant om hvor vondt, hvor kvalme de er, hvor lenge siden de har gått på do osv! Forstå meg rett, jeg unner ingen å ikke være i form, men det er kanskje måten det blir delt på? Kanskje jeg har vært for godt forberedt på å kanskje ikke være i tipp topp form hele tiden i svangerskapet. Det er en god del som skjer, så jeg ville aldri trodd jeg skulle være symptomfri!
Dere slipper hvertfall klaging og syting fra meg

En plass må jo vi få spy ut om våre plager ;) Bare å overse og ikke bry deg! ;)

Back
Topp