Ikke meningen, men nå lo jeg godt! Jeg er ikke plaget av hormoner ennå så vet lite om detteJamannen kjøpte ikke krydderost men smør :'( han går ut etter middag og kjøper dette og en trøst til meg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke meningen, men nå lo jeg godt! Jeg er ikke plaget av hormoner ennå så vet lite om detteJamannen kjøpte ikke krydderost men smør :'( han går ut etter middag og kjøper dette og en trøst til meg
![]()
Bare vent duIkke meningen, men nå lo jeg godt! Jeg er ikke plaget av hormoner ennå så vet lite om dette
Kose meg med kjeks og kremost med druer og paprika. Og laktose fri oboy med film med mannen min og spise godteri :-D mannen måtte kjøpe meg en trøst idagHohoi, så sliten og vondt i ryggen jeg har etter en lang dag på jobben, deilig at det er helg i morgen! Hva snuppene skal i kveld da?
Huff "/ hørtes ikke godt utHohoi, så sliten og vondt i ryggen jeg har etter en lang dag på jobben, deilig at det er helg i morgen! Hva snuppene skal i kveld da?
Koselig :-D kan du sende noe energi til meg?Jeg har vært i byen med ei venninne og spiste nydelig indisk mat![]()
Hihi, jeg kan prøveKoselig :-D kan du sende noe energi til meg?![]()
Åh! Det hørtes mye bedre ut en det vi skal ha nå, pølse og hjemmelaget potet - og gulrotstappe med salat. Hehe. Orka ikke å styre med noe annet i dagKose meg med kjeks og kremost med druer og paprika. Og laktose fri oboy med film med mannen min og spise godteri :-D mannen måtte kjøpe meg en trøst idaghva skal du i kveld da?
![]()
Hørtes godt utÅh! Det hørtes mye bedre ut en det vi skal ha nå, pølse og hjemmelaget potet - og gulrotstappe med salat. Hehe. Orka ikke å styre med noe annet i dag![]()
Er sengeliggende på 11. Dagen og holder på å bli gal.. Er blitt anbefalt afipran, noen som har prøvd det?
hehe, føler meg konstant sulten jeg også, slitsomt egentlig..Huff ikke skriv så mye om mat, blir sulten igjen! Er sulten hele tiden jeg.nå er det unge mødre på g, noen andre som følger med på det?
Jeg spiser hele tiden ett eller annetHuff ikke skriv så mye om mat, blir sulten igjen! Er sulten hele tiden jeg.nå er det unge mødre på g, noen andre som følger med på det?
Deilig med litt alene tidHar hatt en powernap på sofaen, sett en film, og nyter ett stilt hus! Mannen er på jobbreise og knerten er på overnattingsbesøk hos mormora![]()