gutt11og?
Elsker forumet
JA!!! Det trengte jeg virkelig i dag! Med en 2-åring som ikke har fått bhg.plass, og mannen som er borte hele uka, pluss er våken på nettene, så var det fantastiskDeilig med litt alene tid![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JA!!! Det trengte jeg virkelig i dag! Med en 2-åring som ikke har fått bhg.plass, og mannen som er borte hele uka, pluss er våken på nettene, så var det fantastiskDeilig med litt alene tid![]()
Nyt tiden fult ut :-DJA!!! Det trengte jeg virkelig i dag! Med en 2-åring som ikke har fått bhg.plass, og mannen som er borte hele uka, pluss er våken på nettene, så var det fantastisk![]()
Sjefshopper trenger også skjønnhetssøvn!!Bussanlull om ei time :-D dere snupper tilgir meg om jeg oppdaterer viktigste tråder i morgen når jeg står opp?![]()
HyggeligSjefshopper trenger også skjønnhetssøvn!!
Heldig :-DI dag har svigermor vært her å ryddet kjøkkenet, brettet og ryddet klær. Luksus! :-D
Kan låne mannen minHar en haug med klær å brette![]()
Jeg venter til mannen min kommer hjem i morgenKan låne mannen minjeg orker ikke xD
Det er braJeg venter til mannen min kommer hjem i morgenHan er flink til sånt
![]()
Heldig duMannen min lager nudler til meg nå :-D litt bortskjemt :-D hihi![]()
Hihi jaHeldig du![]()
Gleder meg til min mann kommer hjem i morgenkveld![]()
![]()
Hvor er mannen din da?Heldig du![]()
Gleder meg til min mann kommer hjem i morgenkveld![]()
![]()
Sniker litt, men april stjal ideen fra ossMå du legge igjen en kommentar om du ikke var den siste som posta her inne :-D
Kjempe fin idétok inspirasjon fra april forumet. Dette kan bli gøy :-D
Du er fra juni forumet da eller?Sniker litt, men april stjal ideen fra oss![]()
Men ja, denne tråden kan bli morsom![]()