Hvis du titter innom her :-)

S

Sjefshoppa

Guest
Må du legge igjen en kommentar om du ikke var den siste som posta her inne :-D

Kjempe fin idé :) tok inspirasjon fra april forumet. Dette kan bli gøy :-D
 
Ja, det ble visst meg det da.
Jeg er sulten, men mannen må jobbe seint, så hva skal jeg gjøre....? Må vel fikse meg mat selv. :)
 
Her håper jeg mannen lager mat i dag, er kvaaalm, etter flere dager med kvalmefri er det vist pån igjen. :(
 
Ligger i sengen her jeg har ligget hele dagen og venter på mannen min nå :)
 
Jeg vurderer å dra på trening i dag. Har vært lite av det i det siste da jeg har vært så trøtt. Må ta meg sammen. :)
 
Ja :) mannen kjøpte ikke krydderost men smør :'( han går ut etter middag og kjøper dette og en trøst til meg :)

Hehehe! Glad jeg ikke har så mye hormoner :p
 
Har akkurat lagd og fortært middag og dessert :)
Nå er alle i familien opptatt med sitt så da ser hu mor en episode av en serie :)
 
Er sengeliggende på 11. Dagen og holder på å bli gal.. Er blitt anbefalt afipran, noen som har prøvd det?
 
Sitter å ser på barnetv med jentene mine mens guttungen sovnet på sofaen. Klagde over øret sitt når han kom hjem fra bhg og sovnet etter jeg hadde tømt øret han, sprukket øreverk nok en gang :(
 
Er sengeliggende på 11. Dagen og holder på å bli gal.. Er blitt anbefalt afipran, noen som har prøvd det?
Afipran stikkpiller anbefales! De hjalp hos meg en liten stund hvertfall før jeg ble innlagt med dehydrering og giftstoffer i urinen...
 
Back
Topp