Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah, det viste jeg ikke... Da er det dumt ja!Pasta anbefales ikke... Det er tungt i magen og vondt å kaste opp...
Da er vi toJeg er for nysgjerrig for denne tråden her. Må liksom innom å se hva dere har skrevet![]()
Nysgjerrig jeg ogHva jentene gjør i kveld da?![]()
Ligger på sofaen, venter på idol skal begynne igjen! Mannen kom akkurat hjem ogsåHva jentene gjør i kveld da?![]()
Så deilig :-D :-D :-DLigger på sofaen, venter på idol skal begynne igjen! Mannen kom akkurat hjem også![]()
Hihi, jeg er bestandig nysgjerrigNysgjerrig jeg ogspise grandis med mannen som kom hjem nå ♥ duda?
![]()
Håper du og koser deg masse søteHihi, jeg er bestandig nysgjerrighåper du koser deg masse! Jeg sitter egentlig bare her foran tv-en og prøver å unngå å sovne, selv om det er det jeg vil ;-) det er bare det at om jeg legger meg nå så blir det så fort lørdag og da føler jeg at helga er snart ferdig, og det vil jeg ikke ha noe av... hahah! :-D
Mulig det er forskjellig fra person til person, men jeg måtte kutte ut pasta heltAh, det viste jeg ikke... Da er det dumt ja!
Hihi, like trøtt som meg om dagen du også hører jeg!Håper du og koser deg masse søteden ser jeg ... :O jeg sov 40 min på sofaen til barnets oldeforeldre idag ops
noe spennende du skal i morgen da?
![]()
Jepp heheHihi, like trøtt som meg om dagen du også hører jeg!har faktisk ingen planer for i morra enda. Sambo jobber på formiddagen så jeg og litja må finne på noe gøy, ellers er planen å ta igjen litt søvn (lov å drømme vel?)
planer for morgendagen du da? Nå skal jeg finne senga! Sove godt sjefen
![]()