Grisaiboka
Glad i forumet
Idag skal tante SuperTrult være barnebakt for verdens beste niese. Det blir spennende å se hvor mye energi vi får brukt idaG.
God lørdag
God lørdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen :-D lyst til å sove litt tilGod morgenhåper alle får en fin dag
![]()
KoseligIdag skal tante SuperTrult være barnebakt for verdens beste niese. Det blir spennende å se hvor mye energi vi får brukt idaG.
God lørdag
Kos deg masse på shoppingGod morgen :-D lyst til å sove litt tilskal møte ei venninne og sønnen på litt shopping idag
![]()
Det skal jegKos deg masse på shopping![]()
huff, den er leiOMG! Får besøk av svigermor og hennes bror! Hurra for kaffeslabberas når man er spyklein!!
Samme her! Savner spesielt den kaffen jeg pleier å ta på jobb! Er så deilig å sette seg ned med en kopp kaffe når alle ungene er i seng og slappe av litt.. Men men.. Jeg nyter den ene koppen jeg tar på kveldstidBah jeg savner kaffe jeg. To kopper om dagen er langt fra nok for meg!![]()
FantastiskDa er hormontrollet hjemmeetter å ha furtet pga uknytte skoene gjorde at jeg nesten falt tre ganger, så nå har jeg skoene knytte og venter på deilig wok middag som mannen står å lager nå mens jeg ligger rett ut på sofaen :-D
Uff, så kjipt! Merkelig hvordan ting kan forandre seg under en graviditet..Lagde favorittmiddagen min og den smakte blæh!noe er annerledes i hvert fall!
Ja, ble litt skuffaUff, så kjipt! Merkelig hvordan ting kan forandre seg under en graviditet..
Skjønner du er skuffa da ja! Har egentlig ikke oppdaga at jeg ikke liker noe jeg har likt før, men jeg har lyst på feks leverpostei på brødskiva noe jeg egentlig aldri har likt sånn kjempe masse før, så det kan gå begge veierJa, ble litt skuffadet jeg likte best med maten ble plutselig kvalmende
![]()