miss piggy
Gift med forumet
Gjeeeesp.. Vært oppe en time og da må jeg og jentungen komme oss ut i kulda for å komme oss til barnehage og Jobb! Skulle veldig gjerne ha sovet noen timer til! Jaja... Ha en flott dag jenter 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha en flott dagGjeeeesp.. Vært oppe en time og da må jeg og jentungen komme oss ut i kulda for å komme oss til barnehage og Jobb! Skulle veldig gjerne ha sovet noen timer til! Jaja... Ha en flott dag jenter![]()
Og jeg kunne ikke skrive "/ kose seg med mannen sin og film ♥ duda?Oi, denne var lengt nede nå, denne kan jo ikke dø ut
Hva skal jentene gjøre i kveld?
Hehe, ja, jeg så detOg jeg kunne ikke skrive "/ kose seg med mannen sin og film ♥ duda?![]()
Minner om meg og gubben ogHehe, ja, jeg så detmåtte leite litt for å finne den igjen.
Så koselig dablir vel noe av det samme her.. Eller.. Det som er planen. I realiteten sitter sambo ved siden av meg og smådupper hele kvelden mens jeg ser på tv. Hehe. Bestandig slik det ender her i gården!
Nope! Om ikke annet så får vi holde liv i den, haha!Minner om meg og gubben ogdenne tråden må ikke bli borte :-(
JaNope! Om ikke annet så får vi holde liv i den, haha!
Godt å høre at kveldene er slik til andre også, hehe. Skjønner jo han er veldig trøtt da. Han begynner 6 på jobb så må jo stå opp midt på natta stakkars..
Æsj, kjenner den følelsen ja, det er forferdelig å være så oppblåst! Er vanvittig oppblåst på kveldene jeg også, det kan være utrolig smertefullt! Håper du får det utBle overtid i dag, er endelig hjem og er så oppblåst etter å ha "holdt igjen" i hele dag, så ligger rett ut på sofaen med mageknipe![]()
Her promper jeg gudselovÆsj, kjenner den følelsen ja, det er forferdelig å være så oppblåst! Er vanvittig oppblåst på kveldene jeg også, det kan være utrolig smertefullt! Håper du får det ut![]()
Hihi, flott å høreHer promper jeg gudselov![]()
Promper som en mannHihi, flott å høre![]()
Appelsin juice er verreMmm... eplejuice med isbiter*det var de tenna*
![]()
I dag har faktisk vært en av de bedre dagene herFlere enn meg som er SIKKELIG hormonelle idag?![]()
Ja!!! Ikke hver dag man kjefter på hunden sin for så å begynne å gråte etterpå! Hehe! Jeg må le av meg selv!Flere enn meg som er SIKKELIG hormonelle idag?![]()
Så braI dag har faktisk vært en av de bedre dagene herfår det sikkert igjen *10 i morra ;-)