Hvis du titter innom her :-)

• Trådstarter Trådstarter Sjefshoppa
  • Opprettet Opprettet
Gjeeeesp.. Vært oppe en time og da må jeg og jentungen komme oss ut i kulda for å komme oss til barnehage og Jobb! Skulle veldig gjerne ha sovet noen timer til! Jaja... Ha en flott dag jenter :-)

Gjeeeesp.. Vært oppe en time og da må jeg og jentungen komme oss ut i kulda for å komme oss til barnehage og Jobb! Skulle veldig gjerne ha sovet noen timer til! Jaja... Ha en flott dag jenter :-)
Ha en flott dag :-) *gjesp* nå skal jeg stå opp og komme meg avgårde :p

Oi, denne var lengt nede nå, denne kan jo ikke dø ut ;)

Hva skal jentene gjøre i kveld?

Ligger som et slakt på sofaen.. Så snart minstemann i huset har lagt seg stuper jeg også :)

Og jeg kunne ikke skrive "/ kose seg med mannen sin og film ♥ duda? :-)
Hehe, ja, jeg så det :p måtte leite litt for å finne den igjen.
Så koselig da :-) blir vel noe av det samme her.. Eller.. Det som er planen. I realiteten sitter sambo ved siden av meg og smådupper hele kvelden mens jeg ser på tv. Hehe. Bestandig slik det ender her i gården!

Hehe, ja, jeg så det :p måtte leite litt for å finne den igjen.
Så koselig da :-) blir vel noe av det samme her.. Eller.. Det som er planen. I realiteten sitter sambo ved siden av meg og smådupper hele kvelden mens jeg ser på tv. Hehe. Bestandig slik det ender her i gården!
Minner om meg og gubben og :p denne tråden må ikke bli borte :-(

Minner om meg og gubben og :p denne tråden må ikke bli borte :-(
Nope! Om ikke annet så får vi holde liv i den, haha!

Godt å høre at kveldene er slik til andre også, hehe. Skjønner jo han er veldig trøtt da. Han begynner 6 på jobb så må jo stå opp midt på natta stakkars..

Nope! Om ikke annet så får vi holde liv i den, haha!

Godt å høre at kveldene er slik til andre også, hehe. Skjønner jo han er veldig trøtt da. Han begynner 6 på jobb så må jo stå opp midt på natta stakkars..
Ja :-) her er mannen på jobb fra syv til halv fire så skjønner det selv her og

Ble overtid i dag, er endelig hjem og er så oppblåst etter å ha "holdt igjen" i hele dag, så ligger rett ut på sofaen med mageknipe :-P

Ble overtid i dag, er endelig hjem og er så oppblåst etter å ha "holdt igjen" i hele dag, så ligger rett ut på sofaen med mageknipe :-P
Æsj, kjenner den følelsen ja, det er forferdelig å være så oppblåst! Er vanvittig oppblåst på kveldene jeg også, det kan være utrolig smertefullt! Håper du får det ut :-)

Back
Topp