miss piggy
Gift med forumet
God morgen jenter! Ønsker dere alle en flott dag til tross for regn og grått og trist vær! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig :-D mannen her sto å laget tikka lasagne og nå vasker han opp :-D "husmor" sovner nestenNå har mannen lagt gullet vårt, og nå står han og mekker fredagstacooo![]()
Godt vi har mennene våres!! Nå harehund vaska opp, så nå står han og bretter klær!Herlig :-D mannen her sto å laget tikka lasagne og nå vasker han opp :-D "husmor" sovner nesten![]()
Herlig :-D mannen min er og sånn og gud som jeg elsker han :-D fikk ta høneblund på 45 minGodt vi har mennene våres!! Nå harehund vaska opp, så nå står han og bretter klær!
Rart jeg elsker han?![]()
![]()
Spv laaang dupp i går, våkna kl 3 og det var kjempestor forskjell på magen! Har ikke merka det når jeg har vært på jobb, men det fylles opp med luft fort :O håper du slipper alt for mye knipe! hihi, tenk å ønske hverandre å få prompe?Æsj, kjenner den følelsen ja, det er forferdelig å være så oppblåst! Er vanvittig oppblåst på kveldene jeg også, det kan være utrolig smertefullt! Håper du får det ut![]()
Strikking, endeligGod helg jenter! Hva er planene for dagen?![]()
Jeg har vaska golvet og tørket støv, hatt en god "hjelper" i 2åringen daGod helg jenter! Hva er planene for dagen?![]()
God helgGod helg jenter! Hva er planene for dagen?![]()
Så koselig :-D føler meg litt deprimert idag så da er vi på vei til byen nåJeg tok med jentungen til byen og akkurat nå har vi fortært eplekake med is og svele på en kafé (det er jo tross alt lørdag), og nå sitter hun å tegner med de nye tusjene sine mens mor slapper av![]()