Hvis du titter innom her :-)

• Trådstarter Trådstarter Sjefshoppa
  • Opprettet Opprettet
God morgen jenter! Ønsker dere alle en flott dag til tross for regn og grått og trist vær! :)

Takk det samme, miss piggy! :-)

Hvordan går det med jentene i kveld? Her koser vi oss med house på tv-en :-)

God helg jenter! Hva er planene for dagen? :-)

Æsj, kjenner den følelsen ja, det er forferdelig å være så oppblåst! Er vanvittig oppblåst på kveldene jeg også, det kan være utrolig smertefullt! Håper du får det ut :-)
Spv laaang dupp i går, våkna kl 3 og det var kjempestor forskjell på magen! Har ikke merka det når jeg har vært på jobb, men det fylles opp med luft fort :O håper du slipper alt for mye knipe! hihi, tenk å ønske hverandre å få prompe? ;)

Jeg tok med jentungen til byen og akkurat nå har vi fortært eplekake med is og svele på en kafé (det er jo tross alt lørdag), og nå sitter hun å tegner med de nye tusjene sine mens mor slapper av ;)

Jeg tok med jentungen til byen og akkurat nå har vi fortært eplekake med is og svele på en kafé (det er jo tross alt lørdag), og nå sitter hun å tegner med de nye tusjene sine mens mor slapper av ;)
Så koselig :-D føler meg litt deprimert idag så da er vi på vei til byen nå :-)

Har levert en forsinket innlevering i språkhistorie og feirer med sofaavslapping. Blir så kvalm av å skrive og lese.. Knerten ser "barnetivi" og mannen ligger på nabosåffan :-) <3 helg!!!

Tittet innom, og legger igjen ett spor. :) Har ikke lest hele tråden

Venter på middag ... entrecôte og bakpotet :-D wiiiiii

Oooops tittet igjen :) Lurer på hva jeg skal putte i munnen for å bli kvitt småkvalmen.. Juice og isbiter?

Back
Topp