Hvis du titter innom her :-)

Gleder meg til ul om 7 timer :D pluss at jeg skal ordne sykemelding så jeg får vært hjemme ut uka og skal bare ligge på sofaen og slappe av :)
 
Lykkeprøver! :) Lykke til, det er kjelt med ul og deilig med fri ut uka også! :)
 
Hvordan gikk det på ultralyd? :)

Så koselig at du spør, miss piggy :) Ul gikk bra :D det begynner å gå opp for meg at dette kan gå bra ;) *bank i bordet*
Legen var en dust da, lo litt av at vi ville ha bilde og vi var inne i 4 min maks! fikk ikke ny time før 8.mai, da er jeg 11+4, men det får gå så leng vi ser at alt går bra :)
 
Så koselig at du spør, miss piggy :) Ul gikk bra :D det begynner å gå opp for meg at dette kan gå bra ;) *bank i bordet*
Legen var en dust da, lo litt av at vi ville ha bilde og vi var inne i 4 min maks! fikk ikke ny time før 8.mai, da er jeg 11+4, men det får gå så leng vi ser at alt går bra :)
Så flott å høre! Selvfølgelig ville dere ha bilde, det sier jo seg nesten selv uansett hvor lite det er.. Jeg var på flere UL selv sist svangerskap pga blødninger o.l., men allikevel fikk jeg bilde hver gang :) kjedelig at legen bare skjekka så raskt da, men så lenge dere får sett at alt er bra, er det jo bare det som betyr noe! Du får bare prøve å slappe av fram til neste UL, for dette går nok helt fint :)
 
Jeg skjønner ikke helt hvorfor det står at jeg har vært medlem på babyverden siden 1.januar 1970.. Jeg opprettet nettopp denne brukeren, og dessuten er jeg født i 1989 :p

Mulig jeg var svært aktiv i et tidligere liv?
 
Jeg skjønner ikke helt hvorfor det står at jeg har vært medlem på babyverden siden 1.januar 1970.. Jeg opprettet nettopp denne brukeren, og dessuten er jeg født i 1989 :p

Mulig jeg var svært aktiv i et tidligere liv?
Det er en feil :p haha. Mens jeg legger inn spor kan jeg fortelle at jeg la meg kvart på ni og sovnet, våknet 22:45 og måtte tisse, hentet meg taco shell la meg og var oppe på do en gang til :p nå venter jeg på å kunne få sove :-D kjennes ut som jeg må tisse en gang til før jeg legger meg :p god natt snupper ♡
 
Haha ! nesten så det hadde vært mer praktisk å flytta senga inn på badet, så slipper man hvertfall å våkne helt hver eneste gang man er oppe å tisser om natta :p
 
Haha ! nesten så det hadde vært mer praktisk å flytta senga inn på badet, så slipper man hvertfall å våkne helt hver eneste gang man er oppe å tisser om natta :p
Ja haha :p mannen er varme ovn og jeg og... dårlig kombinasjon :-( må avkjøles før jeg klarer å sove doh :-(
 
God morgen jenter :) nå sitter jeg på bussen på vei til jobb og det er plutselig litt nærmere helg igjen, hihi
 
God morgen jenter :) nå sitter jeg på bussen på vei til jobb og det er plutselig litt nærmere helg igjen, hihi
God morgen :)
Ha en fin dag på jobb :)
Er i svangerskapspermisjon jeg, så har nesten helg hele tiden :p bare mannen som mangler, men han må jo jobbe da :p
 
jeg ER mannen her i huset og jeg jobber ikke :) ikke annnen jobb enn å ta meg av samboeren da, som konstant kjeder seg og nå roper på meg fra senga for å få litt kos (bare vanlig kos ikke noe sex)!
 
Back
Topp