Hvis du titter innom her :-)

God morgen jenter :) nå sitter jeg på bussen på vei til jobb og det er plutselig litt nærmere helg igjen, hihi
God morgen :) ikke lenge nå ^^ på vei opp av sengen og vurderer å dusje nå eller senere idag :p skal til legen idag ... lite lyst til å stå opp etter en søvnløs natt :-( men til legen må jeg :) ha en strålende dag, for her kinner solen :-D
 
Syns denne egentlig var litt morsom jeg så bumper denne i håp om at flere fortsetter med den :) Hva tror dere jenter?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har trent. Eller det vil si minsten har sykla og jeg har jogget. Anbefales for alle som vil trimme litt og samtidig være med barnet, Vi har gjort dette i over 1 år nå, og vil tørre å påstå at mini er over gjennomsnittet god i å forstå trafikk og regler og normer pga dette.
Vi bor på landet, så det er ikke akkurat full trafikk her, men litt smale veier og biler er det.
 
Og han sykler fort altså, jeg henger som et slips etter. Så jeg får definitivt trim jeg også:)
 
Og han sykler fort altså, jeg henger som et slips etter. Så jeg får definitivt trim jeg også:)
Oh, wow! Hehe. Imponert! Jeg er ikke i slik form at det går om dagen med det dumme bekkenet som krangler. Flinke gutten din! Er han gammel?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Oh, wow! Hehe. Imponert! Jeg er ikke i slik form at det går om dagen med det dumme bekkenet som krangler. Flinke gutten din! Er han gammel?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Han er 4 år. Blir 5 i august.
 
Det er mye piss på tv!! Ligger på sofaen og er ekstremt kvalm igjen, og irriterer meg at det er så kjedelige programmer ;-)
 
Imorgen skal vi sove lenge. Så får vi se. Jeg skal på jobb klokken 14, så lurte på å ringe min mor og far å tilby dem å kanskje ha mine barn på overnatting ;)
 
Uups var visst innom igjen.. Hva gjør dere i morgen da?

Hihi, sånt skjer ;-) plan for i morra... hmm.. håper på å sove lenge og kose oss ute med jenta vår litt seinere. Meldt regn men håper det er feil da jeg vil grille. Hehe
 
Her skal siste fridag før det braker løs med masse jobbing nytes hjemme.. håper virkelig på godt vær!
 
God kveld og god natt :p
I morgen er det bare kos med mannen og sønnen vår :) null planer, bare fri!
Digg :D
 
Her skal siste fridag før det braker løs med masse jobbing nytes hjemme.. håper virkelig på godt vær!
Da må du kose deg masse og satser på godt vær ja :) dagen skal helt klart nytes!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Nesten sommer i dag:)
Ja, i dag har det iallfall vært helt fantastisk her i Trondheim! Har til og med blitt litt solbrent! Nå nok finne fram solkremen min jeg også :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her er fridag idag. Tenkte å få gjort litt shopping senere.
 
Hadde visst fri i dag jeg og.. skal nytes før maaange dager jobb etter hverandre..
 
Her er det endelig helg og baaaah, har så vondt i ryggen! Her skal det slappes av i sofaen mens sambo lager middag ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp