Kjøpte vogn i går pga godt tilbud. Emmaljunga mondial de luxe, sett på den vogna lenge [emoji1]
Sniker.
Vi har den og er kjempefornøyd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte vogn i går pga godt tilbud. Emmaljunga mondial de luxe, sett på den vogna lenge [emoji1]
Tja; Maxi Cosi, BeSafe og Recaro regnes jo som vinnere hva gjelder bilstoler. Særlig de to første kan være kompatible med mange vogner via adapter. Til Stokke Trailz vil BeSafe passe uten adapter.Har hengt meg litt opp i Stokke Trailz på forhånd, synes den virker veldig grei. Liker at den er så høy, vonde rygger liker ikke å bøye seg. Men vi må nesten ta et skikkelig butikkbesøk og prøve å trille, slå sammen og se på tilgjengelig ekstrautstyr til de forskjellige vognene. For ikke å snakke om kompatibilitet med bilseter.
Tenk så fint og oversiktlig hvis noen hadde lagd en oversikt over de 3-5 sikreste og mest brukte bilsetene, videre plottet inn hvilke vogner de er kompatible med, pluss/minus for alle vognene, mål sammenslått og montert, tilgjengelig ekstrautstyr osv osv.
Kunne fint funnet på å lage noe slikt, er litt regneark-gal innimellom. Men har ikke helt oversikten i denne jungelen enda.
Vi er helt blanke på dette med vogn. Utviklingen har gått så fort framover fra da vi var unge. Helst vil vi ha ei som tar opp minst mulig plass når den ikke er i bruk, og som kan gjøres om fra ligge til sitte (og tåle et tyngre barn etter hvert) så vi kan bruke den lenge. Det er mye "terreng" her, vi har ikke en gang bilvei opp til huset, men det skal rettes opp i løpet av sommeren. Jeg ser for meg noe sånt som Brio go eller smile. Det er enda god tid, vi kikker rundt etter gode tilbud.
Er fortsatt helt i oppstarten føler jeg. Har kartlagt hvilke hjul og hvilken farge jeg vil ha på Stokke Trailz, og hva den fulle prisen blir som ny slik at jeg kan sammenligne hvis det dukker opp et tilbud. Men jeg har 7 andre vogner på lista som jeg ikke har startet på å kartlegge engang!Flere som har kommet lenger i prosessen? Det har ikke jeg, men tenker at jeg evt. må undersøke igjen snart og bestille hvis det er bestillingstid, plutselig går tiden ... Er inne i en periode der jeg vipper veldig ifht hva jeg vil ha, jeg som trodde jeg hadde landet, så gudane vet hva det ender opp med.
Er fortsatt helt i oppstarten føler jeg. Har kartlagt hvilke hjul og hvilken farge jeg vil ha på Stokke Trailz, og hva den fulle prisen blir som ny slik at jeg kan sammenligne hvis det dukker opp et tilbud. Men jeg har 7 andre vogner på lista som jeg ikke har startet på å kartlegge engang!
Oi, er den virkelig under 2500 kr? Da kan man jo kjøpe mange vogner istedenfor den ene! Visste ikke at prisforskjellene var så enorme.Har eeegentlig bestemt meg for Stokke Trailz, men synes den blir så dyr.. :-( Har kommet over Britax 2, brukt til en god pris, og synes vel i grunn at den ser grei ut. Er jo hvertfall 1/5 av prisen på Stokke.
Britaxen tror jeg er litt mindre, men sittedelen på Stokke er vel heller ikke veldig stor? Antar å få en stor unge, jeg var 4,4kg + 56cm selv, men det bør jo absolutt ikke stemme. Men tenker da at det er dumt hvis vognen fort blir for liten.
Noen her som har erfaringer med evt Britax 2? Vis vedlegget 248664
Oi, er den virkelig under 2500 kr? Da kan man jo kjøpe mange vogner istedenfor den ene! Visste ikke at prisforskjellene var så enorme.