Hvilken vogn skal augustbabyen ha?

Her står valget mellom Bugaboo fox eller Emmaljunga NXT90. Må prøve begge to godt i butikken først. Er egentlig veldig fan av Emmaljunga. Vi har Emmaljunga mondial deluxe, men den er så tung så ønsker å kjøpe en ny og lettere vogn til den kommende babyen. Vanskelig valg, fordeler og ulemper ved begge vogner [emoji28]
 
Storebror vil være 2 år og 4 mnd når lille kommer. Så usikker på om jeg bør kjøpe søskenvogn! Har bugaboo buffalo i dag og veldig fornøyd med den. Tror vi fortsetter med bugaboo, så da blir det enten bugaboo donkey eller kanskje fox til lille.
Hadde lett kjøpt søskenvogn!! 25 mnd mellom mine og jeg hadde aldri klart meg uten. Superpraktisk til alt:)!!
 
Stokke trailz! Venter bare på gode tilbud.. men har jo også god tid
 
Vi har baby jogger city elite fra før av, strålende fornøyd med den! Fantastisk god å trille, god joggevogn og tar liten plass i bil :)

Er veldig usikker på om det er nødvendig å kjøpe ny vogn!? Eldstemann her er akkurat 2 år da nr 2 kommer i august. Dere som har to tette fra før av- er det nødvendig med tvillingvogn? Eller er det nok med brett?:happy:
 
Er også i tvil på søsken/tvillingvogn! Blir 18 mnd mellom her.. syns de søskenvognan er såå breei
 
Vi har baby jogger city elite fra før av, strålende fornøyd med den! Fantastisk god å trille, god joggevogn og tar liten plass i bil :)

Er veldig usikker på om det er nødvendig å kjøpe ny vogn!? Eldstemann her er akkurat 2 år da nr 2 kommer i august. Dere som har to tette fra før av- er det nødvendig med tvillingvogn? Eller er det nok med brett?:happy:

Min blir to år i sommer han også. Har kjøpt bæresele å tenker å bære lille en del.
Men tenker også å kjøpe søskenbrett.
 
Dere som har prøvd bugaboo fox, er det stor forskjell fra Buffalo? Jeg har nemlig vurdert buffalo, men burde kanskje heller velge fox??
 
Min blir to år i sommer han også. Har kjøpt bæresele å tenker å bære lille en del.
Men tenker også å kjøpe søskenbrett.

Det er også lett å slenge 2-åringen på ryggen med sele. De vil gjerne gå litt selv, dytte litt vogn, eller bare være «sliten»... [emoji6]
 
Jeg ville kjøpt en liten reisetrille til eldstemann dere kan bruke i nødstilfelle og heller ha med sjal/sele så dere kan bære en av de :)
 
Vi har følgende til vognen:

- Bag(er)
- Bilstoladaptere
- Voksi City vognpose og Voksi Move bilpose
- Myggnett
- Regntrekk
- Lammeskinn
- Koppholder/veske
- Litt reflekser

Trenger vi noe mer? Har også en dyne i minste størrelsen vi kan bruke ved behov og en haug med tepper :)
 
Lite tips til dere som vurderer tvillingvogn.
Go for it! Finnes smale, gode vogner:) Superpraktisk når f.eks begge skal sove, eller du vil på butikken med begge, på besøk, gå en tur i et deilige sommerværet. Det er veldig kos for store søsken å passe litt på babyen som ligger ved siden av. Veldig praktisk når man skal i dyreparken, ferie osv. Jeg hadde ikke vært i tvil .
:)
 
Last edited:
 denne fikk vi på ett kanon tilbud, så måtte bare slå til

Så gøy med kupp! Ser jo veldig fin ut! :happy:

Kjenner ikke merket selv annet enn at det var velsig eksklusivt da jeg var yngre og noen hadde sånne veldig pene store bagvogner i gammeldags stil husker jeg. En i klassen min hadde en lillesøster som ble trillet i en sånn på 17. mai, only, og det var liksom prima vera!
 
Jeg gikk forbi en barneutstyrsbutikk i helt annet ærend i går og så en Emmaljunga Mondial Deluxe med understell med svinghjul, som jeg faktisk synes var ganske fin. Jeg. Emmaljunga. Må kanskje vurderes. Vi får se, Hehe.

F243CC0D-ADAA-45C2-A3EC-8D71F2531015.jpeg
 
Så da står det mellom den og Stokke Trailz - tror ganske sikkert jeg har slått fra meg Fox, både pga at den angivelig er litt lavere enn Buffalo (og Bugaboo trengte virkelig ikke å senkes noe mer) og at hjulene har blitt mindre igjen.
 
Så gøy med kupp! Ser jo veldig fin ut! :happy:

Kjenner ikke merket selv annet enn at det var velsig eksklusivt da jeg var yngre og noen hadde sånne veldig pene store bagvogner i gammeldags stil husker jeg. En i klassen min hadde en lillesøster som ble trillet i en sånn på 17. mai, only, og det var liksom prima vera!
Jeg er veldig fornøyd. ny til ordinær pris koster de 14000 tror det er prisklasse litt over gjennomsnittet. Og den er veldig god kvalitet. Men lufting under og ekstra solskjerm. Er det eneste klassiske merket vi får tak i der hvor jeg bor. Jeg ba om en vogn tilsvarende emmaljunga og da viste hun i butikken meg denne. Det er en duo vogn, og med stelleveske og regntrekk fikk jeg den for bare 7500. Så kunne ikke vert mer fornøyd
 
Jeg er veldig fornøyd. ny til ordinær pris koster de 14000 tror det er prisklasse litt over gjennomsnittet. Og den er veldig god kvalitet. Men lufting under og ekstra solskjerm. Er det eneste klassiske merket vi får tak i der hvor jeg bor. Jeg ba om en vogn tilsvarende emmaljunga og da viste hun i butikken meg denne. Det er en duo vogn, og med stelleveske og regntrekk fikk jeg den for bare 7500. Så kunne ikke vert mer fornøyd

Wow, det må kalles meget god pris ja! Og fargen var kjempefin - det ser ut som en veldig flott vogn, ja!
 
Wow, det må kalles meget god pris ja! Og fargen var kjempefin - det ser ut som en veldig flott vogn, ja!
Ja jeg føler hele tiden at jeg har vunnet i lotto. For i dette svangerskapet høster jeg så mange fantastiske gaver :) Tror butikken solgte den med tap i håp om å få oss som kunder :D
 
Har emmaljunga edge duo (2016 modell) med classic understell fra første. Bor i nord, veldig fornøyd med denne på snø og vinterføre. Litt vanskelig å få med seg rundt omkring, kjøpte derfor etterhvert en babyjogger city elite - elsker denne også og vurderer å kjøpe bag til den. Har i tillegg en brukt babyjogger city mini liggende i bilen med bilstoladapter - veldig gunstig med tanke på handleturer. Blir nok ikke ny vogn nei:hilarious:
 
Back
Topp