Hvilken vogn skal augustbabyen ha?

Jeg hadde valgt TFK til deres bruk. Den er meget stabil og god, bagen er relativt romslig og den har håndbrems, noe som er ypperlig til jogging (og forøvrig). Goood plass i sportsdelen når den tid kommer og tilnærmet helt flat liggestilling. Gode stabile hjul mm. Absolutt en flott vogn! Har hatt den selv, og det eneste minuset med den er at sportsdelen ikke kan snus begge veier, men det er sjelden noe du får når du trenger en vogn med tre hjul og den skal oppfylle de andre kravene deres. MB hadde jeg ikke valgt, liten bag. Babyjogger kjenner jeg ikke. Jeg slår altså et slag for TFK. Jeg kjøper antakelig en brukt, komplett TFK av en venninne for å kunne bruke sportsvognen når den tid kommer, for vi var så fornøyd med TFK sist.

Mulig den har et annet navn nå, men den het Joggster Twist i 2008.

Edit: Ser ut som det er den som heter TFK Joggster Adventure nå.

Tusen takk for svar! Vi har jo sett på den, kanskje jeg får prøve å finne den i nærhet for å se om jeg får den inn ved hundeburet :D
 
Vi har kjøpt denne og jeg tror det er ett veldig bra valg siden vi er plaget med mye slaps der vi bor. I tillegg vil jeg vende barnet til å sove ute siden de gjør det i den maritime barnehagen. Kommer til å kjøpe en mindre vogn også som vi bruker til å reise. Skal blant annet en mnd til Asia når babyen er 11 mnd. Men blir da mer en trille med mulighet til å legge ryggen helt ned. Kommer til å ta bort blomsten da jeg synes den er litt Harry :)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180223-164557.png
    Screenshot_20180223-164557.png
    632,7 KB · Visninger: 80
  • Screenshot_20180223-164603.png
    Screenshot_20180223-164603.png
    571,8 KB · Visninger: 69
  • Screenshot_20180223-164545.png
    Screenshot_20180223-164545.png
    610,9 KB · Visninger: 71
Tusen takk for svar! Vi har jo sett på den, kanskje jeg får prøve å finne den i nærhet for å se om jeg får den inn ved hundeburet :D

Test. Den blir ikke så stor sammenslått, men hvis den blir for bred over bakhjulene så kan man enkelt hekte av et hjul.
 
Tusen takk for svar! Vi har jo sett på den, kanskje jeg får prøve å finne den i nærhet for å se om jeg får den inn ved hundeburet :D

Vi har en TFK joggster twist (2015) fra storebror, som vi skal bruke igjen. Vi bor også sånn til at vi trenger en vogn som må fungere på asfalt, grus, sti og og i mye snø. Mye bakker her også, så gull med håndbrems. Har vært helt super fornøyd. Veldig få som nevner den her på forumet, men veldig mange som har den her jeg bor.

Får også adapter til de fleste bilstoler til den.
 
  • Liker
Reactions: hmy
Vi hadde emmaljunga sist, vanlig kombivogn, og kjøpte oss en Stokke scoot som tillegg. Jeg elsker Stokke scoot! Perfekt kjøpesentervogn, passer fint i bilen, og er overraskende god i skog og mark og. I tillegg er den en drøm å reise med. Hehe. Vi endte med å bruke den myyye mer enn kombivognen. Kombien ble barnehagevogn og blir det til nummer to og.

Nå har jeg funnet vogn her i Spania ( er på ferie ), og kjøper nok med oss den iløpet av tiden vi er her. Mye for pengene og minner veldig om emmaljunga nxt90, bare en brøkdel i pris[emoji4]
 
Vi hadde emmaljunga sist, vanlig kombivogn, og kjøpte oss en Stokke scoot som tillegg. Jeg elsker Stokke scoot! Perfekt kjøpesentervogn, passer fint i bilen, og er overraskende god i skog og mark og. I tillegg er den en drøm å reise med. Hehe. Vi endte med å bruke den myyye mer enn kombivognen. Kombien ble barnehagevogn og blir det til nummer to og.

Nå har jeg funnet vogn her i Spania ( er på ferie ), og kjøper nok med oss den iløpet av tiden vi er her. Mye for pengene og minner veldig om emmaljunga nxt90, bare en brøkdel i pris[emoji4]

PS. De fleste vogner har maks to uker leveringstid, men emmaljunga noe mer da den blir laget på bestilling. Stokkevognene får du stort sett med deg med en gang eller innenfor en uke om de ikke har din farge på lager. I alle fall den beskjeden vi har fått i Østfold :)
 
H
Vi hadde emmaljunga sist, vanlig kombivogn, og kjøpte oss en Stokke scoot som tillegg. Jeg elsker Stokke scoot! Perfekt kjøpesentervogn, passer fint i bilen, og er overraskende god i skog og mark og. I tillegg er den en drøm å reise med. Hehe. Vi endte med å bruke den myyye mer enn kombivognen. Kombien ble barnehagevogn og blir det til nummer to og.

Nå har jeg funnet vogn her i Spania ( er på ferie ), og kjøper nok med oss den iløpet av tiden vi er her. Mye for pengene og minner veldig om emmaljunga nxt90, bare en brøkdel i pris[emoji4]
Hilken er det? Spent. Vi skal og kanskje en tur dit:)
 
Tusen takk for svar! Vi har jo sett på den, kanskje jeg får prøve å finne den i nærhet for å se om jeg får den inn ved hundeburet :D

Kan forresten legge til at vi har hatt OTH/MB også, den røk fort ut fra vår heim, TFK er etter vår smak overlegen på trillekomfort og øvrige finesser, og at bagen til MB er så liten (eller i alle fall var) som den er trekker veldig ned.
 
Kan forresten legge til at vi har hatt OTH/MB også, den røk fort ut fra vår heim, TFK er etter vår smak overlegen på trillekomfort og øvrige finesser, og at bagen til MB er så liten (eller i alle fall var) som den er trekker veldig ned.

Tusen takk for masse innspill, tror nok det blir tfk på oss! :)
 
Vi har en TFK joggster twist (2015) fra storebror, som vi skal bruke igjen. Vi bor også sånn til at vi trenger en vogn som må fungere på asfalt, grus, sti og og i mye snø. Mye bakker her også, så gull med håndbrems. Har vært helt super fornøyd. Veldig få som nevner den her på forumet, men veldig mange som har den her jeg bor.

Får også adapter til de fleste bilstoler til den.

Tusen takk! Det blir nok tfk på oss :)
 

Kjør på. Blir dere mot formodning ikke fornøyd, er det jo bare å selge og kjøpe ny vogn hjemme evt, når det er såpass mye spart i utgangspunktet. Ikke veldig dyr skivebom om så. Vognen ser fin ut
 
Ønsker meg Emmaljunga Edge Duo, må bare finne ut hvor jeg får tak i den her i Stavanger området... På barnas hus sin nettside har de bare den nye modellen [emoji848]
 
Kjøpte min i svart, på finn! Veldig bra tilbud! Håpe du finne den du har lyst på snart! :) Ka farge vil du ha?
Fant ein me ska see på i morgen .Emmaljunga Edge outdoor lounge grey. 2016modell med bag, sittedel, fottrekk. Myggnett, regntrekk til 5000kr. Usikker på fargen veldig fin, men om det er så praktisk med grå.
Prisen er vel ganske fair?
 
Back
Topp