Hvilken vogn skal augustbabyen ha?

Nokon med erfaring med Baby Jogger City Elite som einaste vogn? Har jo alltid sagt eg ikkje skal ha trehjuls-vogn, men mannen har fått full tenning på den etter å ha sett ymse anmeldelsar..
 
Nei, nå har jeg Googlet litt og tror Emmaljunga utgår. De fleste jeg har kommet over bruker ikke bagen i mer enn maksimalt 4-5 mnd, det vitner om at den er litt liten og trang, og jeg har ikke lyst til å bytte til sportsvogn midt kaldeste vinteren og/eller tidligere enn nødvendig. Jeg vil gjerne kunne bruke bag så lenge som mulig, og så sant barnet godtar det og det er plass, ville jeg foretrukket å kunne bruke bag frem til februar/mars altså. Tilbake til Bugaboo eller Stokke. :woot:
 
Nokon med erfaring med Baby Jogger City Elite som einaste vogn? Har jo alltid sagt eg ikkje skal ha trehjuls-vogn, men mannen har fått full tenning på den etter å ha sett ymse anmeldelsar..

Jeg har ikke erfaring med den, men med City Mini. Var veldig fornøyd kvalitetsmessig. For meg hadde det allikevel ikke vært aktuelt som hovedvogn fordi sportsdelen ikke kan vendes begge veier, og jeg personlig synes det er for tidlig for en baby på 6-7 mnd å vendes fra mor/far når man triller. Jeg har lyst til å ha den kontakten og kommunikasjonen med barnet, og også kunne skjerme for alle inntrykk ved behov. Jeg synes heller ikke sportsvogndelen er helt ideell for de aller minste barna. Meeen, det er til sist en "smakssak" og hvilke behov og finesser/egenskaper man vektlegger.
 
Ser ut til at den andre vognen vår blir solgt på søndag (2 er veldig interesserte, begge engelske merkelig nok) så da blir babyjogger mini GT hovedvogn foreløpig med bag og så ser vi an behovet når hun skal snus :) Om vi bærer mest kan det jo hende det ikke er behov for en annen vogn, vi får bare se hva som passer oss når tiden kommer.
 
Ser ut til at den andre vognen vår blir solgt på søndag (2 er veldig interesserte, begge engelske merkelig nok) så da blir babyjogger mini GT hovedvogn foreløpig med bag og så ser vi an behovet når hun skal snus :) Om vi bærer mest kan det jo hende det ikke er behov for en annen vogn, vi får bare se hva som passer oss når tiden kommer.

Husk at Mini Gt er en lett vogn. Jeg ville ikke gått fra vognen ved soving. Vi har mini gt som ekstra vogn etter storesøster og jeg elsker den til omtrent all mulig bruk, bortsett fra daglurene hvor jeg villle gjøre noe annet.
 
Husk at Mini Gt er en lett vogn. Jeg ville ikke gått fra vognen ved soving. Vi har mini gt som ekstra vogn etter storesøster og jeg elsker den til omtrent all mulig bruk, bortsett fra daglurene hvor jeg villle gjøre noe annet.

Blir ikke noe problem her :) Slik vi bor må hun bæres inn eller så må vi sitte ute med henne. Kan ikke forlate vognen og gå fra. Men takk for påminnelse :)
 
Nokon med erfaring med Baby Jogger City Elite som einaste vogn? Har jo alltid sagt eg ikkje skal ha trehjuls-vogn, men mannen har fått full tenning på den etter å ha sett ymse anmeldelsar..
Den er ikke god på vinterføre, og bagen er knøttliten. Kurven under blir også fort ødelagt siden den er av stoff, og sportsdelen er ikke vendbar. Ellers var jeg fornøyd med den.
 
Nei, nå har jeg Googlet litt og tror Emmaljunga utgår. De fleste jeg har kommet over bruker ikke bagen i mer enn maksimalt 4-5 mnd, det vitner om at den er litt liten og trang, og jeg har ikke lyst til å bytte til sportsvogn midt kaldeste vinteren og/eller tidligere enn nødvendig. Jeg vil gjerne kunne bruke bag så lenge som mulig, og så sant barnet godtar det og det er plass, ville jeg foretrukket å kunne bruke bag frem til februar/mars altså. Tilbake til Bugaboo eller Stokke. :woot:
Vi brukte bag’en på våre frem til de var «overmodne» til å sette seg opp, rundt 6 mnd alder! Dette var en Edge Duo. Barna mine hadde mer enn god nok plass hele tiden... Nå får jeg riktignok små barn da :p Hehe...
Har nesten bestemt meg for en NTX 90 denne gangen pga str på bagen, vil ha en som er lett og hendig å ta med seg rundt. :)
 
Vi brukte bag’en på våre frem til de var «overmodne» til å sette seg opp, rundt 6 mnd alder! Dette var en Edge Duo. Barna mine hadde mer enn god nok plass hele tiden... Nå får jeg riktignok små barn da :p Hehe...
Har nesten bestemt meg for en NTX 90 denne gangen pga str på bagen, vil ha en som er lett og hendig å ta med seg rundt. :)

Ja, det var en veldig fin vogn, jeg ble nok bare litt ekstra negativ pga. så dårlig hjelp i den ene butikken som selger Emmaljunga her.

Ble i går tipset om Dubatti forøvrig, men den gidder jeg ikke se nærmere på en gang etter å ha Googlet, den har jo ikke handlekurv, bare en liten bag som jeg vil tro går fort adundas og ser umulig ut å "komme til".

62530_Dubatti_Dubatti_One_Offwhite_med_Chassi_Alu__1.jpg
 
Ja, det var en veldig fin vogn, jeg ble nok bare litt ekstra negativ pga. så dårlig hjelp i den ene butikken som selger Emmaljunga her.

Ble i går tipset om Dubatti forøvrig, men den gidder jeg ikke se nærmere på en gang etter å ha Googlet, den har jo ikke handlekurv, bare en liten bag som jeg vil tro går fort adundas og ser umulig ut å "komme til".

62530_Dubatti_Dubatti_One_Offwhite_med_Chassi_Alu__1.jpg
Pen vogn, men enig i det med kurven under. Den så jo fullstendig ubrukelig ut!
 
Pen vogn, men enig i det med kurven under. Den så jo fullstendig ubrukelig ut!

Ikke sant. Bare "til pønt"! :knegg: Designet forøvrig er det ikke noe å si på, veldig lik Bugaboo, som jeg digger.
 
Ikke sant. Bare "til pønt"! :knegg: Designet forøvrig er det ikke noe å si på, veldig lik Bugaboo, som jeg digger.
Hele designet blir jo ødelagt om man må ha handleposer hengende i kroker på styret, så sånn sett ødelegger jo kurven- eller mangelen på sådan - hele vogna. :p
 
Hele designet blir jo ødelagt om man må ha handleposer hengende i kroker på styret, så sånn sett ødelegger jo kurven- eller mangelen på sådan - hele vogna. :p

Men hør nå her: PILOTFRUE skal ha den vognen, så da MÅ jo alle vi andre kjøpe den også!!
 
Jeg veeeet ikke!!! :laughing005

Jeg hadde aldri hørt om henne før jeg måtte google i går, da noen tipset meg om at hun anbefalte Dubatti. Hahaha.

https://www.instagram.com/pilotfrue/?hl=en
Haha! Men helt enig i at den ser ubrukelig ut. Jeg tenker å gå til bhg med de to største, med alt det pikk-pakket det krever - hadde knapt nok fått plass til matboksene i den der:p
 
Er så mye fruer ute og går, at jeg klarer ikke følge med :p

Helt enig. Jeg bare, ok, nå har vi fotballfrue og så er det Hollywood-fruer og så vet jeg det er en eller annen annen frue der ute, så jeg bare PILOTFRUE også nå ja. Gådd.
 
Ja, da slo jeg til og fikk Stokke Trailz med 10 % avslag. Det er jo ikke mer enn drøye tusen kroner, men alle monner drar, ikke? :)

Jeg legger inn egne bilder når vogna kommer tenker jeg. Er så GØY!!!

Men det blir Black Melange i både bag og sportsdel, lufthjul og stelleveske i samme fargen. Gleder meg til den kommer.

i-stokke-trailz-black-melange-gleboko-spacerowy-besafe-izi-go-modular-i-size.jpg


...og Bugaboo Bee5 som reise- og sentertrille, med litt ymse utstyr, blant annet kjøpte jeg (jeg!!!) råååsa parasoll og en sommerkalesje med sommerfugler på. Ho ho.

Sånn som denne, faktisk også med rosa kalesje som på bildet, men blåmelert sportsvogn + kalesje ...:oops:
dd6b1c6b6c4963009b5c852b4912db42.jpg


cd69dad139f331294476ce328a381516.png
 
Back
Topp