Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nokon med erfaring med Baby Jogger City Elite som einaste vogn? Har jo alltid sagt eg ikkje skal ha trehjuls-vogn, men mannen har fått full tenning på den etter å ha sett ymse anmeldelsar..
Ser ut til at den andre vognen vår blir solgt på søndag (2 er veldig interesserte, begge engelske merkelig nok) så da blir babyjogger mini GT hovedvogn foreløpig med bag og så ser vi an behovet når hun skal snus Om vi bærer mest kan det jo hende det ikke er behov for en annen vogn, vi får bare se hva som passer oss når tiden kommer.
Husk at Mini Gt er en lett vogn. Jeg ville ikke gått fra vognen ved soving. Vi har mini gt som ekstra vogn etter storesøster og jeg elsker den til omtrent all mulig bruk, bortsett fra daglurene hvor jeg villle gjøre noe annet.
Den er ikke god på vinterføre, og bagen er knøttliten. Kurven under blir også fort ødelagt siden den er av stoff, og sportsdelen er ikke vendbar. Ellers var jeg fornøyd med den.Nokon med erfaring med Baby Jogger City Elite som einaste vogn? Har jo alltid sagt eg ikkje skal ha trehjuls-vogn, men mannen har fått full tenning på den etter å ha sett ymse anmeldelsar..
Vi brukte bag’en på våre frem til de var «overmodne» til å sette seg opp, rundt 6 mnd alder! Dette var en Edge Duo. Barna mine hadde mer enn god nok plass hele tiden... Nå får jeg riktignok små barn da Hehe...Nei, nå har jeg Googlet litt og tror Emmaljunga utgår. De fleste jeg har kommet over bruker ikke bagen i mer enn maksimalt 4-5 mnd, det vitner om at den er litt liten og trang, og jeg har ikke lyst til å bytte til sportsvogn midt kaldeste vinteren og/eller tidligere enn nødvendig. Jeg vil gjerne kunne bruke bag så lenge som mulig, og så sant barnet godtar det og det er plass, ville jeg foretrukket å kunne bruke bag frem til februar/mars altså. Tilbake til Bugaboo eller Stokke.
Vi brukte bag’en på våre frem til de var «overmodne» til å sette seg opp, rundt 6 mnd alder! Dette var en Edge Duo. Barna mine hadde mer enn god nok plass hele tiden... Nå får jeg riktignok små barn da Hehe...
Har nesten bestemt meg for en NTX 90 denne gangen pga str på bagen, vil ha en som er lett og hendig å ta med seg rundt.
Pen vogn, men enig i det med kurven under. Den så jo fullstendig ubrukelig ut!Ja, det var en veldig fin vogn, jeg ble nok bare litt ekstra negativ pga. så dårlig hjelp i den ene butikken som selger Emmaljunga her.
Ble i går tipset om Dubatti forøvrig, men den gidder jeg ikke se nærmere på en gang etter å ha Googlet, den har jo ikke handlekurv, bare en liten bag som jeg vil tro går fort adundas og ser umulig ut å "komme til".
Pen vogn, men enig i det med kurven under. Den så jo fullstendig ubrukelig ut!
Hele designet blir jo ødelagt om man må ha handleposer hengende i kroker på styret, så sånn sett ødelegger jo kurven- eller mangelen på sådan - hele vogna.Ikke sant. Bare "til pønt"! Designet forøvrig er det ikke noe å si på, veldig lik Bugaboo, som jeg digger.
Hele designet blir jo ødelagt om man må ha handleposer hengende i kroker på styret, så sånn sett ødelegger jo kurven- eller mangelen på sådan - hele vogna.
Hvem er pilotfrue?Men hør nå her: PILOTFRUE skal ha den vognen, så da MÅ jo alle vi andre kjøpe den også!!
Hvem er pilotfrue?
Er så mye fruer ute og går, at jeg klarer ikke følge medJeg veeeet ikke!!!
Jeg hadde aldri hørt om henne før jeg måtte google i går, da noen tipset meg om at hun anbefalte Dubatti. Hahaha.
https://www.instagram.com/pilotfrue/?hl=en
Haha! Men helt enig i at den ser ubrukelig ut. Jeg tenker å gå til bhg med de to største, med alt det pikk-pakket det krever - hadde knapt nok fått plass til matboksene i den derJeg veeeet ikke!!!
Jeg hadde aldri hørt om henne før jeg måtte google i går, da noen tipset meg om at hun anbefalte Dubatti. Hahaha.
https://www.instagram.com/pilotfrue/?hl=en
Er så mye fruer ute og går, at jeg klarer ikke følge med