Til tross for prisen klarer jeg ikke slå fra meg emmaljunga nxt90f...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gå på en butikk med godt utvalg og kikk og prøvetrill og spør de ansatte. Så kan du heller lete litt mer på nett og finne brukt når du har funnet ut hva som føles riktig eller viktig for deg. Beste er å få sett på ulike vogner i praksis og prøvetrillet littHjeeelp.....?!
Jeg er førstegangs og har lite peiling, kanskje noen kan hjelpe? I et hav av begrep, merker, kombinasjoner osv. blir jeg enda mer forvirret da jeg forsøker å lese meg opp. Jeg er ikke så interessert i utstyr, ting og tang, og ønsker bare en vogn jeg kan ha lenge, som tåler litt grus, og som tar liten plass når den er sammenlagt. Praktisk, ikke fancy. Helst brukt!
Kan noen hjelpe meg litt på vei?
Jeg har lest i tråden, men er fortsatt grønn. Finnes det vogner/løsninger jeg bør unngå?
Jeg har begynt å få second thoughts på vogn. Har tenkt på om jeg burde gå for en mindre og lettere, evt faktisk ha to. Fram til jul blir det jo mest asfalt og sikkert ikke mange turer på over en time. Så da er det kanskje best å fokusere på ting som at den er grei å få inn i bilen selv om man ikke er helt i form osv?
Som nybegynner vet jeg ikke helt hva smaken min er enda...Jeg har jo kjøpt meg to, så jeg skal ikke si noe ... Nå er begge de jeg har valgt relativt lette osv, men den ene tar klart mer plass sammenlagt enn den andre, og egner seg også bedre i terreng enn den lille, selv om begge er utmerket på bytrilling mm.
Det er jo til sist smak, behag og behov som teller!
Hjeeelp.....?!
Jeg er førstegangs og har lite peiling, kanskje noen kan hjelpe? I et hav av begrep, merker, kombinasjoner osv. blir jeg enda mer forvirret da jeg forsøker å lese meg opp. Jeg er ikke så interessert i utstyr, ting og tang, og ønsker bare en vogn jeg kan ha lenge, som tåler litt grus, og som tar liten plass når den er sammenlagt. Praktisk, ikke fancy. Helst brukt!
Jeg har lest i tråden, men er fortsatt grønn. Finnes det vogner/løsninger jeg bør unngå?
Som nybegynner vet jeg ikke helt hva smaken min er enda...
Naive meg begynte på et oversiktlig regneark for å rett og slett eliminere vekk vogner som vi ikke vil ha. Gikk inn på "alle" nettbutikker for å finne alle vognnavn... Vel, merkene er som følger:
ABC Design Adbor Baby Jogger Baby-Merc Babyzen Beemoo Britax Bugaboo Carena Chicco City Go Crescent Cybex Diono Dubatti EasyWalker Emmaljunga Gmini Graco Hauck iCandy Jedo Joolz Marcel Mountain Buggy Nordic Cab Nordic Crown North 13.5 Orbit Osann Oyster Petite Chérie Petite&Mars Phil&Teds Recaro Silver Cross Stokke TFK Tutek Uppababy Valco Snap
Og så har de mange modeller hver selvsagt, så dette prosjektet ble plutselig litt stort... Jeg får finne en annen framgangsmåte.
Ugh, du får det til å høres så enkelt og greit ut. Jeg er litt sånn completionist...Men noen av de vognene/modellene ser du vel rimelig kjapt om du vil vurdere, eller om de er helt «nei». I så fall kan de ekskluderes fra regnearket før de i det hele tatt kom med [emoji12]
Blir Bugaboo Fox her. Sammenliknet med mange andre vogner i butikk og synes både den er mest praktisk og finest ikke landet helt på farge enda, men kanskje bare en klassisk nøytral grå.
Snakket du med butikken om bestillingstid? Jeg spør bare fordi jeg for 14 dager siden fikk beskjed om at hvis man bestilte nå, så var det ikke levering før i juni/juli. Bare så du ikke risikerer å drøye fargevalg og evt bestilling for lenge.
Oi, nei. Det visste jeg ikke men ser den kan bestilles fra barnas hus på nett med den fargen i hvertfall.. må skynde meg da kanskje.
Hjeeelp.....?!
Var Barnas Hus jeg var på. Mulig de har noe lager, men her i Kristiansand hadde de ikke det. Bugaboo har ikke kommer «a jour» sa de og stort sett alt de produserer nå er allerede solgt/bestilt. Jeg kan jo ikke snakke for andre filialer eller om det er noen butikker som kanskje har vogner folk har avbestilt tilgjengelig, men sjekk det i alle fall ut så dere ikke blir stående uten vogn. Worst case.