Hvilken vogn skal augustbabyen ha?

Ja, da slo jeg til og fikk Stokke Trailz med 10 % avslag. Det er jo ikke mer enn drøye tusen kroner, men alle monner drar, ikke? :)

Jeg legger inn egne bilder når vogna kommer tenker jeg. Er så GØY!!!

Men det blir Black Melange i både bag og sportsdel, lufthjul og stelleveske i samme fargen. Gleder meg til den kommer.

i-stokke-trailz-black-melange-gleboko-spacerowy-besafe-izi-go-modular-i-size.jpg


...og Bugaboo Bee5 som reise- og sentertrille, med litt ymse utstyr, blant annet kjøpte jeg (jeg!!!) råååsa parasoll og en sommerkalesje med sommerfugler på. Ho ho.

Sånn som denne, faktisk også med rosa kalesje som på bildet, men blåmelert sportsvogn + kalesje ...:oops:
dd6b1c6b6c4963009b5c852b4912db42.jpg


cd69dad139f331294476ce328a381516.png
Grattis med vognkjøp :) Falt helt for Stokke trailz jeg også, er det lang leveringstid på den? Tenkte å ta all storhandlinga etter USA turen, da snakker vi jo fort slutten av mai, men bør vel være tidsnok !? :)
 
Grattis med vognkjøp :) Falt helt for Stokke trailz jeg også, er det lang leveringstid på den? Tenkte å ta all storhandlinga etter USA turen, da snakker vi jo fort slutten av mai, men bør vel være tidsnok !? :)

Ja, Stokke er ofte på lager i de ulike butikkene eller de leverer ila 1-2 uker, så det burde ikke være noe problem! :D
 
Vi har plutselig bestilt Baby Jogger City Elite :nailbiting: :woot: 5500 kr inkl bag på Jollyroom. Ned frå 9500..!

Håpar den funkar som vi tenker. Hadde _aldri trudde eg skulle ende opp med trehjuling..
 
Vi har plutselig bestilt Baby Jogger City Elite :nailbiting: :woot: 5500 kr inkl bag på Jollyroom. Ned frå 9500..!

Håpar den funkar som vi tenker. Hadde _aldri trudde eg skulle ende opp med trehjuling..

De fleste jeg kjenner som har den er fornøyd altså :)
 
Vi har plutselig bestilt Baby Jogger City Elite :nailbiting: :woot: 5500 kr inkl bag på Jollyroom. Ned frå 9500..!

Håpar den funkar som vi tenker. Hadde _aldri trudde eg skulle ende opp med trehjuling..

Elsker elite vogna vår!
 
Vi har plutselig bestilt Baby Jogger City Elite :nailbiting: :woot: 5500 kr inkl bag på Jollyroom. Ned frå 9500..!

Håpar den funkar som vi tenker. Hadde _aldri trudde eg skulle ende opp med trehjuling..

Spennende og gøy på én gang. Jollyroom leverer forøvrig utmerket kjapt, er min erfaring. Nå er det riktignok påske, og kanskje litt sent på dagen, ellers kunne den fort være på plass alt på lørdag, men nå får dere den vel på tirsdag tenker jeg. Tok bare 1,5 døgn fra jeg la inn bestilling til jeg fikk varene sist.
 
Spennende og gøy på én gang. Jollyroom leverer forøvrig utmerket kjapt, er min erfaring. Nå er det riktignok påske, og kanskje litt sent på dagen, ellers kunne den fort være på plass alt på lørdag, men nå får dere den vel på tirsdag tenker jeg. Tok bare 1,5 døgn fra jeg la inn bestilling til jeg fikk varene sist.

Den vart vist sendt idag :)
 
Helt enig. Jeg bare, ok, nå har vi fotballfrue og så er det Hollywood-fruer og så vet jeg det er en eller annen annen frue der ute, så jeg bare PILOTFRUE også nå ja. Gådd.

Mon tro om mennene deres kaller seg "bloggerherre"? [emoji848]
 
Helt enig. Jeg bare, ok, nå har vi fotballfrue og så er det Hollywood-fruer og så vet jeg det er en eller annen annen frue der ute, så jeg bare PILOTFRUE også nå ja. Gådd.

Mon tro om mennene deres kaller seg "bloggerherre"? [emoji848]
 
Nokon med erfaring med Baby Jogger City Elite som einaste vogn? Har jo alltid sagt eg ikkje skal ha trehjuls-vogn, men mannen har fått full tenning på den etter å ha sett ymse anmeldelsar..

Det er en veldig bra vogn :) savner litt å ha barnet imot meg i overgansperiode fra bag til sportsdel, men noen barn synes det er helt greit å sitte andre veien :)
 
Da var ene vognen solgt :p
 
Ja likte den fargen veldig godt. Og den passer jo til omtrent alt! Ble det det på dere også?:happy:

Ja, det ble det. Jeg synes den er kjempefin, og veldig anvendelig. Ikke så utsatt for flekker, ei heller solbleking, dvs. det vil ikke synes på samme måte som med helt ensfarget sort eller andre mørke vogner.
 
Ja, det ble det. Jeg synes den er kjempefin, og veldig anvendelig. Ikke så utsatt for flekker, ei heller solbleking, dvs. det vil ikke synes på samme måte som med helt ensfarget sort eller andre mørke vogner.

Helt enig, er ikke så glad i synlige flekker, så den fargen var perfekt! Helt i begynnelsen hadde jeg sett for meg en Emmaljunga i hvitt, men det hadde ikke gått i lengden med meg og mitt flekk-hysteri:hilarious:
 
Helt enig, er ikke så glad i synlige flekker, så den fargen var perfekt! Helt i begynnelsen hadde jeg sett for meg en Emmaljunga i hvitt, men det hadde ikke gått i lengden med meg og mitt flekk-hysteri:hilarious:

Jeg har gråmelert sofa også jeg - beste investeringen jeg har gjort noen gang med barn i hus! :smug:
 
Back
Topp