Hvilke symptomer har dere? :)

Mine symptomer er stikking/drag i lysken, korsrygg og rumpeballer (!), tidvis ømme og stikkende pupper, murringer og noe litt uforklarlig med livmoren.. litt stram på en måte, men ikke helt det heller. Støl kanskje?! Og ville drømmer! Det kan jeg godt stoppe med!

I dag våknet jeg av en stemme i hodet mitt som sa "Morgenkvalme!". Kanskje et forvarsel ;-)

Åååååh, så utrolig kvalm! Og selvfølgelig sykdom på jobb.. Blir sikkert en knall dag..

Har litt ømme pupper, er trøtt og har murringer i magen :) Værste symptom til nå er stølhet i korsrygg og sete..det har tatt seg skikkelig opp de siste dagene!!

Første ordentlige dag på jobb etter positiv test - gjesp! Jeg holder på å sovne her jeg sitter.

Kan ikke huske jeg var såååå trøtt forrige gang? Er mye mer kvalm nå også - blir man dårligere med nummer to?

Første ordentlige dag på jobb etter positiv test - gjesp! Jeg holder på å sovne her jeg sitter.

Kan ikke huske jeg var såååå trøtt forrige gang? Er mye mer kvalm nå også - blir man dårligere med nummer to?
Man blir i hvertfall dårligere med 2 i magen ;) *hihi*

Fikk vondt i brystene ganske tidlig, det var egentlig grunnen til at jeg tok testen allerede, de begynner vanligvis å gjøre vondt ca 5 dager før mens, nå var det veldig tidlig.
Er oppblåst, har "mensen" vondt litt nå og litt da, og er sulten, mye.
Og irritert.
Skikkelig irritert, for alt!

Jeg merker mest på humøret! Blir irritert for ingenting! Er normalt sett typen som gråter lett av filmer som er både triste og fine, men nå er det helt ekstremt! Begynner å sippe bare jeg tenker på en trist film...

Ellers begynner jeg å bli trøtt som en dupp. Gleder meg ikke til å jobbe nattevakter i helga!

Nytt symptom! Jeg tisset tusenvis av ganger i løpet av dagen og må jeg holde meg litt verker det i hele blæra :p tissa ikke noe særlig oftere med første :p

Fæle greier. Godt det er helg nå i hvertfall! Nå har jeg akkurat hatt meg en hvil (eller.. Sov 2,5 time), så nå eg jeg klar for kvelden! :)

Deilig! Fikk selv en hvil på 1 time. Utrolig deilig! :) Jeg er klar for natta jeg.. :P

:rolleyes:Buksene mine føles trangere og noe ubehagelig fordi jeg et så oppblåst... trøttheten vil ikke slippe taket og veldig sjeldent merker jeg antydning til å være uvel og småkvalm. Er sulten men har ikke lyst på noen ting egentlig...

:rolleyes:Buksene mine føles trangere og noe ubehagelig fordi jeg et så oppblåst... trøttheten vil ikke slippe taket og veldig sjeldent merker jeg antydning til å være uvel og småkvalm. Er sulten men har ikke lyst på noen ting egentlig...
Samme her!

Samme her. Er full av luft og buksene er kjempetrange. Bruker mest tights for tiden. Vurderer å kjøpe meg gravidbukse allerede :p men er kanskje litt tidlig for det enda.

Føles som jeg har en klump i magen, er litt tung liksom. Har vondt i ryggen og superømme pupper

Samme her. Er full av luft og buksene er kjempetrange. Bruker mest tights for tiden. Vurderer å kjøpe meg gravidbukse allerede :p men er kanskje litt tidlig for det enda.

Det første jeg gjør når jeg kommer hjem er å ta på meg treningstights for de kan jeg trekke godt opp over magen

I natt hadde jeg en syk drøm med en babystjelende forvokst bavian som ikke klarte åpne dører..... heldigvis....

Back
Topp