Hvilke symptomer har dere? :)

Ømme pupper, mye "mensensmerter", og kvalm på kveldene

Kvalm, vondt i hodet og i nakken *au*
Og reagerer så veldig på lukter! Folk på bussen lukter så sterkt av røyk/parfyme/såpe! Grusomt! Må også begynne å ta omveg til jobb skjønte jeg i dag, for nytter ikke å ta buss (pga kvalmen). Prøver på trikk og t-bane til fredag.

Last edited:
Kvalm, vondt i hodet og i nakken *au*
Og reagerer så veldig på lukter! Folk på bussen lukter så sterkt av røyk/parfyme/såpe! Grusomt! Må også begynne å ta omveg til jobb skjønte jeg i dag, for nytter ikke å ta buss (pga kvalmen). Prøver på trikk og t-bane til fredag.
Sånn har jeg det også. Røykere og manneparfyme er det verste! *holdepusten*

Sånn har jeg det også. Røykere og manneparfyme er det verste! *holdepusten*
Måtte puste med munnen hele veien :-P det er sånt som får meg til å ønske at jeg hadde tatt lappen og hadde bil. Hadde vært så deilig å bare være meg. MEN kanskje ikke så greit å være kvalm og føre en bil :-P

Kunne faktisk lukte metanol eller no sånt kjemisk i eksosen i Oslo sentrum i dag, pleier ikke kunne lukte det! De burde ansatt gravide i tollen ;)

Auau! Puppene mine har gått fra vrengte lommer til å fylle seg ut, være tunge og kjempeømme! Aiaiai..

Har så vondt i hodet! Er det trygt å ta paracet? Prøver å styre unna alt sånt, men hadde vært kjekt å ikke være helt utafor i selskapet i kveld.

Har så vondt i hodet! Er det trygt å ta paracet? Prøver å styre unna alt sånt, men hadde vært kjekt å ikke være helt utafor i selskapet i kveld.
Du kan ta paracet :) ibux har jeg hørt at man bør styre unna.

Nei, det er nok best å ta minst mulig :) det står kanskje noe om det i pakningsvedlegget. Er ikke helt sikker.

Tenker at det sikkert er lurt. Prøver å ta minst mulig til vanlig så er vel ikke no vits å ta helt av nå ;) skal tåle hodepine. Har migrene til vanlig og håper å slippe det i svangerskapet :)

Tenker at det sikkert er lurt. Prøver å ta minst mulig til vanlig så er vel ikke no vits å ta helt av nå ;) skal tåle hodepine. Har migrene til vanlig og håper å slippe det i svangerskapet :)
Uff.. håper du slipper migrene i svangerskapet. Har en venninne som er plaget med det og hun kunne ikke ta medisinene sine da hun gikk gravid. Krysser fingrene for at du slipper unna migrene :)

Uff.. håper du slipper migrene i svangerskapet. Har en venninne som er plaget med det og hun kunne ikke ta medisinene sine da hun gikk gravid. Krysser fingrene for at du slipper unna migrene :)
Jeg kan heller ikke ta medisiner når jeg er gravid, og uten medisiner blir det så mye verre og varer så mye lengre! Men vet at mange som har migrene slipper det under graviditeten, også kommer det tilbake etterpå. Ei jeg kjenner har ikke migrene til vanlig men fikk noe som heter svangerskapsmigrene! Stakkars :/

Jeg kan heller ikke ta medisiner når jeg er gravid, og uten medisiner blir det så mye verre og varer så mye lengre! Men vet at mange som har migrene slipper det under graviditeten, også kommer det tilbake etterpå. Ei jeg kjenner har ikke migrene til vanlig men fikk noe som heter svangerskapsmigrene! Stakkars :/

Ååh, jeg har glemt migrenen oppi alt. Håper migrenen holder seg unna, hvis ikke blir det noen kjipe perioder.. Er det ingenting vi kan ta?

Nei, ikke min heller.. I noen perioder har jeg anfall hver dag i 9-14 dager! Da kommer jeg ikke til å funke på jobb, sliter jo nok som det er i de verste periodene..

Nei, ikke min heller.. I noen perioder har jeg anfall hver dag i 9-14 dager! Da kommer jeg ikke til å funke på jobb, sliter jo nok som det er i de verste periodene..
Stakkars deg! :( det må være helt forferdelig! Hvordan klarer du å være på jobb med migrene forresten? Har du veldig bra medisiner? :) :) tips mottas med takk!

Stakkars deg! :( det må være helt forferdelig! Hvordan klarer du å være på jobb med migrene forresten? Har du veldig bra medisiner? :) :) tips mottas med takk!
Jeg presser meg dessverre litt for langt til tider..

Nja, har cataflam og maxalt.. Cataflam funker ikke i det hele tatt og cataflam tar som regel toppen av anfallene.. Så funker helt greit., går ikke på forebyggende, men er vel egentlig aktuell..

Jeg føler meg ofte litt bedre når jeg er ute da og har gode muligheter til det på jobb :) men sliter hvis det er veldig lyst ute da jeg blir lyssky..

Jeg føler meg ofte litt bedre når jeg er ute da og har gode muligheter til det på jobb :) men sliter hvis det er veldig lyst ute da jeg blir lyssky..
Da har vi nok ulik migrene. Mine anfall varer en halv dag med medisin og opptil tre dager uten. Da ligger jeg på et mørkt rom og griner pga smertene. Må lukke øynene hvis jeg skal på do pga jeg tåler ikke noe lys. Hadde aldri i verden klart å dra på jobb! Klarer jo nesten ikke å gå på do ;) Men så varer mine anfall ikke så lenge som dine heldigvis :) bruker forresten Imigran. Hvis du ikke har prøvd den kan det jo være verdt et forsøk. Den tar toppen av anfallet og forkorter varigheten. Jeg har auramigrene, og det hjelper meg med å få tatt medisinen før selve anfallet begynner.

Back
Topp