Utrolig stilig at hun kunne se på nesen din at du er gravid Håper min nese forblir som den er heheHaha, ja tydeligvis jeg hadde det med forrige, og mamma har hatt det i sine svangerskap det var slik hun så det på meg sist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utrolig stilig at hun kunne se på nesen din at du er gravid Håper min nese forblir som den er heheHaha, ja tydeligvis jeg hadde det med forrige, og mamma har hatt det i sine svangerskap det var slik hun så det på meg sist
Vet ikke om stilig er ordet jeg ville brukt, skikkelig potetnese liksom hahaUtrolig stilig at hun kunne se på nesen din at du er gravid Håper min nese forblir som den er hehe
Jeg vet hva du mener! Har du heldigvis ikke sånn selv, men vet akkurat hvordan sug du mener...I kveld har jeg det som jeg vil beskrive som et "karusellsug" i magen... vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Noen som skjønner hva jeg mener? Hehe
Jeg synes det er ubehagelig fordi jeg synes det er så ekkelt. Men sikkert ikke likt for alleDet er ikke vondt det er bare veldig merkelig...