Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner ei som kastet gubben på sofaen fordi han kjøpte feil potetgull (dette var midt på natten, han ble vekket og måtte dra for å kjøpe potetgull og ikke fikk han smake engang!) Du får fortelle det til din så skjønner han at det ikke er så ille at du gråter over kjøttkakerJah..da dukket enda et opp..begynte å gråte fordi bedre halvdelen kjøpte feil kjøttkaker på butikken... Han ble lettere oppgitt ja... Håper jeg får skjerpet meg, kan ikke gå sånn i 8 mnd til...
Min også! Men det er nok fordi jeg har slutta på lavkarbo....Vet ikke om det er julematen sin skyld, men buksa er da virkelig blitt trangere over rumpa og magen!
Ømme pupper og føler meg oppblåst. Samtidig har jeg vondt i magen... Men hva er forskjellen på stikkninger/murringer i magen og vondt? Jeg er så redd for spontanabort at jeg tenker ikke på annet... :-/
Jeg har hatt totalt tre SA og har aldri hatt vondt i forkant. Gjør somregel vondt etter noen dager når klumpene skal ut.Ømme pupper og føler meg oppblåst. Samtidig har jeg vondt i magen... Men hva er forskjellen på stikkninger/murringer i magen og vondt? Jeg er så redd for spontanabort at jeg tenker ikke på annet... :-/
What!? Kan nesen begynne å forandre seg?Jeg begynner å få potetnese, eller gravidnese som mamma sier hadde det sist og, pluss oppblåst, vondt i pupper, trøtt, vondt i hodet, stikkinger i livmoren, litt småkvalme og liten matlyst bare venter på at mamma skal avsløre meg
Haha, ja tydeligvis jeg hadde det med forrige, og mamma har hatt det i sine svangerskap det var slik hun så det på meg sistWhat!? Kan nesen begynne å forandre seg?