Hvilke symptomer har dere? :)

Svimmel, trøtt, hormonell :p, mye gass i systemet, fryser og svetter om hverandre,litt kvalm på kveldene..
 
Jah..da dukket enda et opp..begynte å gråte fordi bedre halvdelen kjøpte feil kjøttkaker på butikken... Han ble lettere oppgitt ja... Håper jeg får skjerpet meg, kan ikke gå sånn i 8 mnd til...
 
Jah..da dukket enda et opp..begynte å gråte fordi bedre halvdelen kjøpte feil kjøttkaker på butikken... Han ble lettere oppgitt ja... Håper jeg får skjerpet meg, kan ikke gå sånn i 8 mnd til...
Kjenner ei som kastet gubben på sofaen fordi han kjøpte feil potetgull (dette var midt på natten, han ble vekket og måtte dra for å kjøpe potetgull og ikke fikk han smake engang!) Du får fortelle det til din så skjønner han at det ikke er så ille at du gråter over kjøttkaker ;)
 
Vet ikke om det er julematen sin skyld, men buksa er da virkelig blitt trangere over rumpa og magen!
 
Ømme pupper og føler meg oppblåst. Samtidig har jeg vondt i magen... Men hva er forskjellen på stikkninger/murringer i magen og vondt? Jeg er så redd for spontanabort at jeg tenker ikke på annet... :-/
 
Ømme pupper og føler meg oppblåst. Samtidig har jeg vondt i magen... Men hva er forskjellen på stikkninger/murringer i magen og vondt? Jeg er så redd for spontanabort at jeg tenker ikke på annet... :-/

Jeg har også murringer, og regner egentlig med, at så lenge det føles ut som mensen vondt så er det greit. Skulle det gjøre VONDT vondt, er det kanskje ikke så bra...
 
Ømme pupper og føler meg oppblåst. Samtidig har jeg vondt i magen... Men hva er forskjellen på stikkninger/murringer i magen og vondt? Jeg er så redd for spontanabort at jeg tenker ikke på annet... :-/
Jeg har hatt totalt tre SA og har aldri hatt vondt i forkant. Gjør somregel vondt etter noen dager når klumpene skal ut.
 
ingenting foreløpig :confused004:p
 
Har hatt omgangssyken og nå har jeg fått influensa, så veldig vanskelig å vite om det er svangerskapssymptomer eller ikke :p Med førstemann var jeg konstant kvalm fra uke 6 til uke 14, hååååper jeg slipper unna denne gangen!
 
ser flere andre nevner migrene her. er selv egentlig vært svært plaget med migrene, anfallene varierer veldig i styrke. forrige svangerskapet hadde jeg ikke anfall, så håper jeg ikke blir plaget denne gangen heller! :)
 
Jeg begynner å få potetnese, eller gravidnese som mamma sier :p hadde det sist og, pluss oppblåst, vondt i pupper, trøtt, vondt i hodet, stikkinger i livmoren, litt småkvalme og liten matlyst :p bare venter på at mamma skal avsløre meg:p
 
Jeg har aldri hatt mensmurringer så jeg kan ikke sammenligne det med noe, har hatt spontanabort to ganger, men jeg husker ikke hvordan smertene var da.... Eneste jeg husker er at jeg hadde en del vondt med førstemann som ble født i 09, så håper det bare er gravidvondter jeg har :)
 
Her går det i ømme pupper. Mitt første tegn som nå gjør at jeg ikke klarer å sove på magen.. Dersom noen har noen gode råd til treningstopper eller lignende så er jeg klar for tips. BH er ikke bra for tiden.. Ellers har jeg mye murringer, og springer mye do.
 
Herlighet fikk nettopp halsbrann ut av en annen verden... sitter her og hoster og hoster... og nipper til melk for å døyve det verste... fytti..
 
Jeg begynner å få potetnese, eller gravidnese som mamma sier :p hadde det sist og, pluss oppblåst, vondt i pupper, trøtt, vondt i hodet, stikkinger i livmoren, litt småkvalme og liten matlyst :p bare venter på at mamma skal avsløre meg:p
What!? Kan nesen begynne å forandre seg? :eek:
 
Både stikking i lysken, kvalme og vondt i puppene og areolaene. Pussig egentlig, jeg trodde jeg
Bare innbilte meg sympotmer, men fikk nå positiv test:) i tillegg så har jeg alltid vært vár for bittesmå temperaturforskjelliger og temperaturen føles varmere enn vanlig. Men jeg er jo helt i starten av svangerskapet, antar det blir verre før det blir bedre:)
 
Back
Topp