Hvilke symptomer har dere? :)

Trøtt, ømme tunge bryster, vondt i kors ryggen å noe som ligner mens murring i magen.. Er det forresten normalt?! :eek:

stikkinger i livmoren. forferdelig vondt i brystvortene om jeg blir kald! plutselig kvalme. og mye mer hissig mot kjæresten x) Er heldigvis en god årsak til plagene :)

Trøtt, ømme tunge bryster, vondt i kors ryggen å noe som ligner mens murring i magen.. Er det forresten normalt?! :eek:

Normalt med murringer ja, har det jeg og! livmoren som utvider seg en del første ukene :)

Okei godt å høre :) Har også en del økt utflod,noen dager med mørkere farge en andre (beklager detaljer ).. Er det også normalt? Mer som lyse lyse brunt..men er bare litt også går d over til hvit igjen :confused::confused:

Veldig vonde pupper! Vondt å gå i trapper, og nåde mannen om han prøver å ta på ;-) Stikninger og murringer i magen hele tiden.

Her er det mye murring og litt stikking, og ømme bryster, og jeg er ganske oppblåst. Jeg har også tidenes laveste terskel for å bli irritert - noe mannen min merker godt :smiley-angelic002

Ømme pupper,halsbrann,er mye kald,spesielt på hendene,metallsmak,oppblåst, endring i smak,mensen murringer men mest i ryggen,smerter i skambeinet,trøøøtt,kvalm av å til med brekninger.. Så dette skal bli spennende frem over:-D

Wow! For en natt! Har ikke sovet en meter! Masse forstyrrende murringer i livmora men det verste var tankene. Så urolig i kropp og sinn. Lå bare og kastet på meg og fabulerte ville scenarioer om hva jeg skulle gjøre hvis det begynte å brenne (Hvordan jeg skulle få reddet mine kjære...) . Er det mulig å bli så koko?! Jeg sover alltid som en stein på natta! Synes så synd på dem som har søvnproblemer til vanlig!

Wow! For en natt! Har ikke sovet en meter! Masse forstyrrende murringer i livmora men det verste var tankene. Så urolig i kropp og sinn. Lå bare og kastet på meg og fabulerte ville scenarioer om hva jeg skulle gjøre hvis det begynte å brenne (Hvordan jeg skulle få reddet mine kjære...) . Er det mulig å bli så koko?! Jeg sover alltid som en stein på natta! Synes så synd på dem som har søvnproblemer til vanlig!
Haha, unnskyld at jeg ler, men kjenner meg så igjen :p pluss alle drømmene når jeg først får sovet, så mye rart :p

Ekstremt trøtt de to siste dagene. Stikkinger i lysken. Må tisse ofte. Har hatt antydninger til vondt I puppene. Blir fort tungpustet.

Ja, jeg hadde det masse forrige svangerskap, men ikke så tidlig :p det er en av grunnene til at jeg mistenkte graviditet, drømte så mye sykt, når jeg vanligvis ikke drømmer :p
Okei... da ønsker jeg meg syke drømmer a la at jeg er i sjokoladefabrikken til Willy Wonka! Ikke at mine kjære brenner inne! Dumme fantasi! :-P

Okei... da ønsker jeg meg syke drømmer a la at jeg er i sjokoladefabrikken til Willy Wonka! Ikke at mine kjære brenner inne! Dumme fantasi! :-P
Altså, jeg drømte at jeg fødte ute i kulda foran innganen på kiwi mens folk vare gikk forbi:p venninna mi tok imot, ambulansen kom ikke fordi det ikke var akutt nok visst :p haha..

Helt sykt ømme bryster, murringer i underlivet, utrolig trøtt og oppblåst. Brystene er så ille at jeg våkner om natten at de er vonde.

Foreløpig har jeg lite symptomer. Kvalme kommer i rykk og napp, litt ømme pupper og ellers ingenting. Men jeg er bare 4+1 så det kan vel komme mere symptomer etter hvert..?

Ømme og unge bryst, men var verre for et par uker siden. Veldige stikkinger i livmoren. Tisser hele tiden.
Litt sure oppstøtt, og småkvalm etter å ha spist, men mest på kvelden. Om morgenen er jeg foreløpig helt fin :)

Back
Topp