Mammatil2:)
Blir kjent med forumet
Trøtt, ømme tunge bryster, vondt i kors ryggen å noe som ligner mens murring i magen.. Er det forresten normalt?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trøtt, ømme tunge bryster, vondt i kors ryggen å noe som ligner mens murring i magen.. Er det forresten normalt?!
Haha, unnskyld at jeg ler, men kjenner meg så igjen pluss alle drømmene når jeg først får sovet, så mye rartWow! For en natt! Har ikke sovet en meter! Masse forstyrrende murringer i livmora men det verste var tankene. Så urolig i kropp og sinn. Lå bare og kastet på meg og fabulerte ville scenarioer om hva jeg skulle gjøre hvis det begynte å brenne (Hvordan jeg skulle få reddet mine kjære...) . Er det mulig å bli så koko?! Jeg sover alltid som en stein på natta! Synes så synd på dem som har søvnproblemer til vanlig!
Så det er et gravid-symptom da? Trodde jeg holdt på å bli galHaha, unnskyld at jeg ler, men kjenner meg så igjen pluss alle drømmene når jeg først får sovet, så mye rart
Ja, jeg hadde det masse forrige svangerskap, men ikke så tidlig det er en av grunnene til at jeg mistenkte graviditet, drømte så mye sykt, når jeg vanligvis ikke drømmerSå det er et gravid-symptom da? Trodde jeg holdt på å bli gal
Okei... da ønsker jeg meg syke drømmer a la at jeg er i sjokoladefabrikken til Willy Wonka! Ikke at mine kjære brenner inne! Dumme fantasi!Ja, jeg hadde det masse forrige svangerskap, men ikke så tidlig det er en av grunnene til at jeg mistenkte graviditet, drømte så mye sykt, når jeg vanligvis ikke drømmer
Altså, jeg drømte at jeg fødte ute i kulda foran innganen på kiwi mens folk vare gikk forbi venninna mi tok imot, ambulansen kom ikke fordi det ikke var akutt nok visst haha..Okei... da ønsker jeg meg syke drømmer a la at jeg er i sjokoladefabrikken til Willy Wonka! Ikke at mine kjære brenner inne! Dumme fantasi!