Hvem har pakket bagen, og hvor lenge har du igjen?

I dag har jeg gått igjennom den bare for å se om det var noe fornuftig der. Hadde jammen pakket ganske så greit ja.
 
Ok, etter en crappy natt med dårlig søvn og der jeg drømmer om at jeg føder- så har jeg begynt å finne frem ting til å stappe i bagen. :p
I tillegg har kynnerne vært ganske så heftige idag, så det er vel ikke vits å utsette det lenger. :p
 
Da har jeg endelig rotet meg til å bestille denne. Håper bare den kommer før jeg føder :p satser på at den er så bra som jeg har hørt! ;-)
 

Vedlegg

  • 1409954880420.jpg
    1409954880420.jpg
    30,3 KB · Visninger: 55
Stresser ikke med den fødebagen, sist gang hadde jeg mer enn nok tid til å pakke når det hele startet. Bor ikke så langt unna sykehuset heller, så ikke krise om noe blir glemt :)
 
Her e endelig bagen t babyen klar, samt bilstol og vogn.
Må få pakka litt t meg sjøl... *husk å kjøp eingongs ammeinnlegg*
 
Har funne fram baggen å den e no til vask i håp om å få vekk kjeller lukten av den!
Leie i kjellerboda vår og der er litt fuktig så hele baggen stinke av gammel fuktig kjeller :/
Noen som har noe tips til å få vekk slik lukt utenom en grundig vask i maskinen?

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Da var bagen pakket, utenom slike ting som må legges oppi den dagen vi drar. 33+4 i dag, men tror lillebror kommer noen uker før akkurat slik som storesøsknene har gjort:)
 
Har lista fra etter fødselen til datteren min hva jeg trenger i bagen, så bruker den. og tenkte å pakke bagen denne uka :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg skal justere min litt når jeg får stelleveska til snuppa i posten i slutten av uka :) tenkte å ta alt av babyutstyr over i den, da jeg ikke får igjen glidelåsen på bagen :p
 
Nesten klar trur eg :p noken ting må takast med når vi reiser! Elles satser eg på at eg har fått da viktigaste med :)


Ipaden min <3
 
Hvor stor hva barnet ditt i uke 33? Prinsessa mi er nå 2100g + hva på ul tirsdag som hva. Hvordan var det å fø Så tidlig med tanke på kongene og slik. ? Eg e 32 +2 i dag å har begynnt med åpning.
Hun var 2300 og 41 cm. Vi lå 1 mnd på neonatal avdelingen. Hun hadde store problemer med å spise dessverre. Ellers var hun frisk og fin.
 
Bagen er pakket og klar i dag! 3 uker og 2 dager før termin :)
 
Bagen er påbegynt.. Ferdig pakket til baby, mangler litt klær og stæsj til meg selv. Skal fikse i løpet av uka. Føler behov for å ha den klar nå :) uke 35 +
 
Har handla litt kle t meg sjøl i dag, så ska pakkast i fødebagen :p
 
37 uker og ikke pakket. Skrevet liste da :) mest usikker på hvilken str baby er da jeg ønsker å bruke egne klær på han.
 
Har vaska dei nye klena mine, så når dei e tørre, så ska da pakkast.
Aldri vært så nærme så no :p

Må og huska å pakka huer t mini, og sterilisera et par tutta og ta med(e ikkje sikkert da blir brukt)
 
Begynt med fødebagen idag, men må få kjøpt inn noen småting jeg mangler :) Men alt til babyen er pakket ned hvertfall :)
 
Back
Topp