Hvem har pakket bagen, og hvor lenge har du igjen?

Hvor stor hva barnet ditt i uke 33? Prinsessa mi er nå 2100g + hva på ul tirsdag som hva. Hvordan var det å fø Så tidlig med tanke på kongene og slik. ? Eg e 32 +2 i dag å har begynnt med åpning.
Var ikke meg du spurte, men svarer likevel ;)Førstemann her ble født uke 33+4. Det startet med vannavgang uke 33+2, og det kom litt rier etterpå. Riene ble stoppet i et døgn med brikanyl og jeg fikk lungemodningssprøyter. Gutten vår var 2098g og 44 cm lang ved fødsel :) Han pustet selv fra starten, og er en helt frisk og fin 9 åring i dag :) Han måtte ligge nesten 3 uker på nyfødt etter fødselen, hadde gulsot og måtte sondemates pga at han ikke klarte å amme i starten. Vi slet med ammingen de første månedene, da gutten sovnet hele tida, men det gikk seg til :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var ikke meg du spurte, men svarer likevel ;)Førstemann her ble født uke 33+4. Det startet med vannavgang uke 33+2, og det kom litt rier etterpå. Riene ble stoppet i et døgn med brikanyl og jeg fikk lungemodningssprøyter. Gutten vår var 2098g og 44 cm lang ved fødsel :) Han pustet selv fra starten, og er en helt frisk og fin 9 åring i dag :) Han måtte ligge nesten 3 uker på nyfødt etter fødselen, hadde gulsot og måtte sondemates pga at han ikke klarte å amme i starten. Vi slet med ammingen de første månedene, da gutten sovnet hele tida, men det gikk seg til :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Oj eg kom borti ein knapp vett ikkje ka eg trykket på. Tusen takk for at du svarte :) eg e litt redd at fødselen skal starte skikkelig og at jentå komme tidlig. Men foreløpig går det greit :) kjenne fortsatt litt press men ikkje noe som vondt men mer ubehagelig. Jentå mi vege 2123 g nå så hu har ko "fine" vekt vis hu skulle komme for tidlig. Men e jo skummelt lell.
 
Øhhh... Eg har vogn og bilstol og noen filler liggende;)

Fødebaggen.. Nja... Er ikke halve underholdningen at mannen pakker den halvveis megastressa under fødselen ( Glimt i auget)
Får satse på den jeg og for har ikke begynt å planlegge enda og er i uke 35 nå..

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
35 +1, har ikkje begynt å tenke på det enda... men tenker at eg har god tid enda
 
34+1, har ikke pakket. Men jeg har skrevet en liste og skaffet det meste...tror jeg. Planleggger å begynne å pakke en dag snart, tenker det bør være klart innen 1 måned til termin.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg er av de som alltid pakker i siste liten.. bør kanskje prøve å være litt tidligere ute med fødebagen :p

-Fra appen-
 
Forrige fødsel hadde jeg hatt megagod tid til å pakke baggen den dagen fødselen startet, og sikkert derfor jeg ikke har ofret den en tanke enda, er 36+0 i morgen :p
 
34+1 her og fikk beskjed fra sambo igår om at bagen skulle pakkes nå :p tror ikke han vil ha ansvaret for pakkingen når vi står oppi det hele! Men listen er skrevet, så da er det bare å handle inn det som står igjen før vi kan putte ting i sekken - satser på å få gjort det ila neste uke :)
 
Ikke pakket bag enda her, men føler det begynner å haste litt nå...er 33+5 idag. Skal nok starte og pakke i helgen tenker jeg for da kommer kjæresten hjem igjen:)


Venter spent på prinsessen min
 
I dag startet jeg å pakke! Ikke ferdig, men føles bra å ha begynt :) 34+2, bør ha god tid enda.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Er 36 + 1 i dag (etter 00:00)
Har pakket, mangler bare noen små ting. Men satser på og regner med at jeg har tid til å pakke resten før vi drar :) tviler på at det går så fort i svingene. Bor også 5 min unna sykehuset, så er det noe jeg glemmer kan samboeren dra hjem å hente det bare :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hmmm.. Må kanskje gjøre dette snart..:p 36+4 i dag, men tenker at jeg går nok over...:( ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
35+6 idag.. Har ikke pakket baggen enda! Føler det er så stress :p men bør kanskje gjøre det ganske snart!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er 34+5, men har ennå ikke pakka bagen. Stresser ikke fælt med det heller, kanskje hvis jeg begynner å få litt flere vondter. :p
 
Har ikke begynt...er kanskje greit å få ut fingern, men er jo enda 6 uker til termin :p har lagt baby klærne som skal være med i stellebagen, men det var mest for å få de unna vei :p
 
Da har jeg vært å kjøpt brystvorte salve for såre brystvorter, så da er bagen komplett :p ingen såre nipler her i gårn, haha ;-)
 
Okei.. Kanskje jeg skal surre meg til å starte denne helga istedet da :p Plutselig var det gått enda en uke.
 
Back
Topp