Hvem har pakket bagen, og hvor lenge har du igjen?

Jeg gikk i joggebukse (stor i rompa:p) og sykehusskjorte de første to dagene sist. Byttet til joggebukse og singlet de to siste;) målet mitt er kun å ha det behagelig. Tar med 1 litt finere bluse tilfellevi er i form til å ta bilde for avisen som kommer innom to ganger i uken på barselavdelingen her.
 
Snart ferdig med å pakke.. Må kjøpe meg ammeinnlegg! Det har jeg helt glemt!

-Fra appen-
 
sliter litt med pakkingen, holder det med en joggedress? tenkte å ta med en joggedress, en linbukse og en kjole.... men er itt i tvil... tror det blir en del undertøy/sokker, har noia for å gå tom for det :p
Jeg tror jeg har pakket for mange bukser :p Er ikke sikker på hvor mange gensere som er med.. Hm tror jeg må pakke ut, legge alt utover senga og få oversikt!

-Fra appen-
 
Handlet siste rest i dag, bla en tynn myyyk morgenkåpe, nattpysj og tøfler ol, så pakker i morgen :) er 38+4 i dag, lillegull sin stellebag ble klar forrige uke.
 
Ferdig pakket!! Oppdaget en ørliten tegningsblødning for aller første gang i graviditeten nå i kveld pluss en litt anderledes følelse i magen. Skal si jeg fikk kastet meg rundt å pakket i en fei!!! :O Hahaha, nå kan jeg legge meg og faktisk slappe av ;) Blødning og press i magen er helt borte, så var nok bare kroppen som sa jeg måtte få den bagen pakket! ;)


❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️
 
Ferdig pakket!! Oppdaget en ørliten tegningsblødning for aller første gang i graviditeten nå i kveld pluss en litt anderledes følelse i magen. Skal si jeg fikk kastet meg rundt å pakket i en fei!!! :O Hahaha, nå kan jeg legge meg og faktisk slappe av ;) Blødning og press i magen er helt borte, så var nok bare kroppen som sa jeg måtte få den bagen pakket! ;)


❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️
Her og ble baggen brått ferdig pakket i dag :p
 
Har nå hatt denne bagen klar en stund, men tar ut bukser og må legge tilbake igjen. Ikke så mange bukser i omløpet. I tillegg hadde jeg kamera mitt ute i helgen for å ta bilder i et barneselskap, noen av ungene hadde tatt kamera mitt og ødelagt det, så jeg får ta det ut både ladder og kamera nå. Få holde med mobilkamera.
 
Back
Topp