Hvem har pakket bagen, og hvor lenge har du igjen?

35+3 idag og baggen var pakket ferdig for 3 uker siden ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Har ikke pakket, bare begynt å tenke på hva jeg skal ha med. Tenker at jeg fremdeles har goood tid, men man vet jo aldri når ting skjer ;) Er 34+6 i dag.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg er 33 uker nå, og pakket bagen nesten ferdig igår , mangler bare litt små ting :)
 
Har 4 uker igjen, og har pakket så å si alt. Mangler noen store gode truser og croks eller noen andre innesko. Ellers tror jeg at jeg har alt :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
har laget liste, og begynt å kjøpe inn.. tenkte jeg skulle pakke ned i bagen neste uke, da er jeg 33+
men liker å være tidlig ute!:)
 
Har ikke pakka, men skrevet en liten liste jeg ikke vet hvor er :p hahaha :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
33+2 og har hverken pakket eller lagd liste ;)
 
34+4 i dag. I går kjøpte jeg to ammebher og det var vel det siste som trengtes av innkjøp før pakking. Har et par andre ting å gjøre i huset før bagen blir prioritert, men tenker jeg begynner i løpet av neste uke, evt i helga. Har lista klar og skal lage ei listesom ligger i/på bagen sånn at vi lett får med oss det som ikke kan pakkes på forhånd.


Sent from my iPad using BV Forum
 
35+1, mangler bare kamera og ladere, ellers er alt pakket og klart [emoji4]


Venter lillesøster 5.Oktober
 
32+5 idag og skal pakke bagen i helga. Fødte i uke 33 sist og legen sa at det er en liten sjanse for at det kan skje igjen så jeg vil helst være forberedt.

Sent from my SGP321 using BV Forum mobile app
Hvor stor hva barnet ditt i uke 33? Prinsessa mi er nå 2100g + hva på ul tirsdag som hva. Hvordan var det å fø Så tidlig med tanke på kongene og slik. ? Eg e 32 +2 i dag å har begynnt med åpning.
 
Noen som kan fortelle meg hva som er essensielt i bagen?
Altså utenom klær til baby, meg selv + ammebh og ammeinlegg og toalettsaker selvfølgelig.
Litt usikker på hva jeg egentlig trenger. Har pakket ned nesespray og lypsyl, som mange sier er lurt å ha. Men hva annet?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Noen som kan fortelle meg hva som er essensielt i bagen?
Altså utenom klær til baby, meg selv + ammebh og ammeinlegg og toalettsaker selvfølgelig.
Litt usikker på hva jeg egentlig trenger. Har pakket ned nesespray og lypsyl, som mange sier er lurt å ha. Men hva annet?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Sko til å ha i dusjen/på do (her er d iallefall fellesdusjer og toaletter)
Jeg syns av samme grunn at morgenkåpa var god å ha.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sko til å ha i dusjen/på do (her er d iallefall fellesdusjer og toaletter)
Jeg syns av samme grunn at morgenkåpa var god å ha.


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja det var lurt!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Er 35+4 i dag og jeg er ferdig pakket bagen. Det er bare småtteri som skal legges til rette før vi drar:) Jeg fødte sist i uke 38 og var ferdig pakket i uke 36. Jeg synes det er fint å gjøre ferdig med flere ting i god tid, så slipper man å tenke på det senere.

Min plan er egentlig å slappe helt av fra uke 37 og gjøre nesten ingenting:) samle alle kraft jeg kan få.
 
Har skrevet pakkeliste som henger på skapet. Har ikke planer om å pakke enda hvertfall.. Må ut å handle div ting først.. :) stresser ikke. Er 32+0 imorgen :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
32+5, har tenkt bagen maaaaange gonga, men har ikkje fått finger ut endå :p

Android appen på SG S5
 
35+1 og ikke pakka noenting.... Uff. Gikk 12 dager over sist, så har ikke stressa så mye med det. Kanskje over helga :p
 
Har ikke pakka noe og er 34+2 i dag. Kjenner jeg stresser litt med det nå, siden førstemann ble født 33+4, vannavgang 33+2... Gikk til uke 38 med andremann da :)

Satser på å få pakket i løpet av de nærmeste dagene.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp