Hvem har pakket bagen, og hvor lenge har du igjen?

julina

Betatt av forumet
Jeg er så sikker i min sak på mange områder, og har absolutt bestemt meg for å ikke bli hysterisk og stresse osv.
Men så sitter jeg her og tenker, og så blir jeg stressa på det ene området etter det andre :p

Sykehusbag.
Jeg er 34+2 i dag. Har ikke pakket. Vet at det er tidelig, men har så mange veninner som har født prematurt det siste året.
Så,
Har du pakket? Og i hvilken uke skal du pakke / pakket du?

:)
 
Har 5-6 uker igjen, og i går var det mannen som sa at nå skal baggen pakkes :p så vi gjør nok det ganske snart.
 
Er 35+1 i dag. Ikke pakka :p

Men må nok gjøre det snart ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har ikke begynt. Vet ikke hvilken bag jeg skal bruke engang. Men kanskje jeg skal ta å gjøre det nå i helga sånn i tilfelle noe skulle skje :)

Er 34+3.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
35+3 ikke pakket :p ærlig talt pakket jeg ikke bag sist, tenkte ikke over det faktisk. Nå glemmer jeg det liksom hele tiden nå å. Men jeg kan ikke huske å h savnet den baggen sist altså :p haha får få ut fingeren snart likevel
 
Jeg har planer om å pakke baggen i dag, er 34+1 :) jeg er så kontrollfrik at jeg må ha ting på stell i god tid :p Også tenker jeg at det kan være lurt å gjøre det nå når jeg enda klarer det, for merker godt at kroppen er blitt veldig tung i det siste. :p
 
Jeg er av typen som liker å ha ting klart god tid i forveien ;p er 33+6 og har satt frem bagen og begynt å legge i ting jeg ikke trenger før fødselen :)
 
35+1 og har pakket det jeg kan pakke ;-) Resten må oppi før vi drar på føden, har skrevet på ett ark som ligger øverst i bagen slik at mannen kan gjøre det for meg.

♡ Er i uke 36 ♡
 
Jeg har ikke pakka... Men er i tankene... Laget liste på tlf da..:) er 35+5 i dag, men trur nok jeg går laaangt over... Alle andre i familien har gjort det på mammas side... Søster, tanter....


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Jeg er 32+3 og har bagen klar ferdig pakket. Føde før sist og med styrt fødsel. Vil derfor ha muligheten til å nappe med meg en bag når det begynner. Gjør jo ikke noe å ha en bag stående. Er litt kjedelig å dra avgårde så må andre pakke eller kjøpe for deg i etter tid, blir ikke det samme.
 
Er akkurat en måned til termin, og har ikke planer om å pakke helt enda. Tenker at det får jeg rikelig med tid til, regner ikke med det blir noe styrtfødsel. Er vel ikke så mye greier jeg skal ha med meg heller så :p
 
Er 34+1 og for å være ærlig så var det en annen tråd her på forumet som fikk meg til å lage en liste i det minste. Aner ikke hvilken bag jeg skal ha heller...Jeg har faktisk ingen bag. Og siden jeg aldri bruker det, så har jeg ikke lyst til å bruke penger på å kjøpe det heller. Kan jeg ikke bare bruke en av de mindre koffertene jeg har? Eller er det veldig upraktisk?
Har laget liste som sagt, men jeg er av typen som alltid pakker så ekstremt mye mer enn jeg har bruk for, så redigerer den innimellom ;)


❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️
 
Er 35+0 idag :) begynte å pakke for et par uker siden, er fortsatt noen ting som gjenstår! Hadde ikke helt kontroll på hva jeg burde og ville ha med, så å begynne tidlig var lurt for min del, kommer stadig på ting som skal med :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
34+4 og ikke pakka. Har begynt å handle inn til den da! :p

-Fra appen-
 
32+5 idag og skal pakke bagen i helga. Fødte i uke 33 sist og legen sa at det er en liten sjanse for at det kan skje igjen så jeg vil helst være forberedt.

Sent from my SGP321 using BV Forum mobile app
 
Pakker når jeg går ut i permisjon i uke 38:) ingenting her som tyder på tidlig fødsel;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det mangler et par ting oppi der, men stort sett klar. Det er ikke mer enn 40 minutter herfra til sykehuset, så om jeg mangler noe så er det bare å få noen til å hente.

Jeg er 35+6 i dag.
 
35+5 og har ikke pakket. Fødte to uker før, så bør vel pakke snart, men får liksom ikke ut fingeren ;) Har ikke alt jeg trenger heller...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her var det mye forskjellig!:) Så bra vi ikke er like. Det er alltid greit at det noen ganger ikke finnes noen fasit på hva som er riktig ;)

Jeg har handlet inn det jeg trenger. Handlet ammesinglet i går. Eneste jeg mangler er ett nytt sett joggeklær :)
Ellers har jeg nettopp bestilt meg tørrshampo og noe påfyll fra blivakker, og ammebh. Så har jeg alt.
 
Back
Topp