Hvem har pakket bagen, og hvor lenge har du igjen?

I dag har jeg endelig fått ut fingeren og pakka den bagen!! Eneste som mangler er innesko/crocs og shampoo/balsam men må kjøpe meg slike småflasker og fylle på :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Eg pakka kofferten i går :p

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app
 
da har jeg begynt, kjøpte joggebukse og tynn fleecejakke i går, søkker, tannkrem, tannkost, lader, deo og et par singletter, sandaler (bruker crocsa til vanlig), shampo og balsam, nesespray, lipsyl, hårstrikk, våtservietter skal puttes i ei veske i dag!!! som skal stå klar ved døra.

Når jeg ble hentet av ambulansen på fredag tok de med mannens joggesko, tskjorte og joggebukse for det lå nærmest. Jeg var jo gjennomvåt av svette pgr av smertene. I og med at vi vet d kan skje fort og at papirene mine skal ligge ved ytterdøra så klarer nok ambulansepersonell å forstå hvos jeg bare sier blå veske neste gang.
 
Driver da å pakker stelleveska til lillegull, men hva trenger jeg egentlig? Help me please :-D
 

Vedlegg

  • 1410873469678.jpg
    1410873469678.jpg
    92 KB · Visninger: 52
Sa til mannen idag at nå må jeg vell få pakket den bagen... Svaret var; ja det syns jeg, du har snakket om det i to uker nå :p han kunne heller ikke garantere for innholdet hvis han måtte gjøre det ;) sååå...jeg skal få gjort det!! Snart :p
 
Driver da å pakker stelleveska til lillegull, men hva trenger jeg egentlig? Help me please :-D
Syns det så veldig bra ut jeg:) Har funnet frem to bodyer, en strømpebukse, en tynnlue, hentesett og et pledd å legge over i bilstolen. Erfaringsmessig fra sist gang så holdt det. Men vi har kort vei fra sykehuset og hjem da, om man skal med ferge eller har lang vei må man nok ha litt bleier og kanskje ekstra skift for å være sikker?
 
Syns det så veldig bra ut jeg:) Har funnet frem to bodyer, en strømpebukse, en tynnlue, hentesett og et pledd å legge over i bilstolen. Erfaringsmessig fra sist gang så holdt det. Men vi har kort vei fra sykehuset og hjem da, om man skal med ferge eller har lang vei må man nok ha litt bleier og kanskje ekstra skift for å være sikker?
Så bra :)
Nei vi har 5 min til sykehuset, så trenger vell ikke å tenke på det. Men vil gjerne pakke ned det vi trenger for hele oppholdet, så slipper samboeren å dra hjem å hente ting han ikke vet hva er omtrent :p haha.. vil værtfall ha egne klær på babyen mens vi er der.
 
Syns det så veldig bra ut jeg:) Har funnet frem to bodyer, en strømpebukse, en tynnlue, hentesett og et pledd å legge over i bilstolen. Erfaringsmessig fra sist gang så holdt det. Men vi har kort vei fra sykehuset og hjem da, om man skal med ferge eller har lang vei må man nok ha litt bleier og kanskje ekstra skift for å være sikker?
Så bra :)
Nei vi har 5 min til sykehuset, så trenger vell ikke å tenke på det. Men vil gjerne pakke ned det vi trenger for hele oppholdet, så slipper samboeren å dra hjem å hente ting han ikke vet hva er omtrent :p haha.. vil værtfall ha egne klær på babyen mens vi er der.
 
20 dager igjen.. Bagen er enda ikke ferdig pakka :p

-Fra appen-
 
Da er pakking begynt i alle fall:) Gjør som noen andre her tipset om og pakker 1 stelleveske med ting vi trenger til selve fødselen og en liten trillekoffert til barselhotellet.
Har fått pakket ned det viktigste av toalettsaker, basic make-up, strikk og klemmer. De berømte nettingtrusene. Har lagt fram en del ting som skal med på barselhotellet og, men ikke pakket det ned enda. Trenger heldigvis ikke ta med så mye til babyen for de har alt på hotellet, men litt vil jeg ha med :)


❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️
 
Er 38+0 i dag og begynt å pakke i dag ;) har alt i en liten bag å legger det jeg trenger først øverst.. :)
 
Begynte på den i kveld, er 37+2 i dag. Mannen kjem heim i morgon, so vil ha den klar til då:)
 
Begynte i dag jeg også, 37+3 :p
Disse nettingtrusene..må man ha med det? Har pakket ned litt gode, store truser, og så får man vel et par av de i netting etter fødselen?
Jeg er generelt dårlig på å pakke, så kommer vel til å dra med meg for mye ;)
 
Begynte i dag jeg også, 37+3 :p
Disse nettingtrusene..må man ha med det? Har pakket ned litt gode, store truser, og så får man vel et par av de i netting etter fødselen?
Jeg er generelt dårlig på å pakke, så kommer vel til å dra med meg for mye ;)
Jeg stjal med noen ekstra sist, men de skal jeg spare til jeg kommer hjem fra sykehuset;-) Var bare å forskyne seg av det man trengte på barselen.
 
Da er jeg så og si i boks med den baggen...;) 38+4... Bare noen småting igjen.... Har bestilt fra ebay, så får håpe det kommer i tide...:) også kom jeg på et par ting av å lese her...;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tror jeg har alt nå bortsett fra innesko / sko til å ha i dusjen. Men jeg finner ikke de jeg tenkte å ta med, så mannen får enten låne meg sine ellerno :p
Bagene står nå klare i gangen og er bare å røske med seg når dwt trengs. Må bare pakke ned tannbørste liksom.
2 uker til termin :)
 
sliter litt med pakkingen, holder det med en joggedress? tenkte å ta med en joggedress, en linbukse og en kjole.... men er itt i tvil... tror det blir en del undertøy/sokker, har noia for å gå tom for det :p
 
Back
Topp