Hvem har pakket bagen, og hvor lenge har du igjen?

Ikke jeg heller :p
Skrevet liste og funnet frem noe å pakke i da - det er jo en start.
Er 36+1 idag.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bah, kommer ikke i gang med å pakke den bagen... :):p
Ikke jeg heller... Sambo begynner å bli stressa for at jeg ikke gjør det :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det blir jo så fullt i bagen!! Noen som har erfaringer fra tidligere om hva man egentlig Ikke trenger? ;)
 
Jeg gjør nok som sist, at jeg pakker én fødebag, og én bag til tiden på sykehuset etter fødsel. Da slipper vi drasse med oss så mye inn i starten:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er 37 uker og begynte så smått å legge fram ting i dag. Er fortsatt en del som gjenstår, men satser på å få tatt litt i helgen også.
 
Pakket for noen dager siden, mangler bare buksa til hentesettet (mamma kommer med den i morgen) og så må jeg kjøpe en tannkrem til toalettveska :)

Er 36+2 i dag.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Holy her er ingen ting pakket eller tenkt på...! Vi snakker tredje gangsfødendei løpet av 4år, kanskje jeg er for avslappet;) vel jeg fikk jo er spark bak av dere tidligere i uken da jeg fikk vasket alt babytøyet etter å ha sett alt som dere hadde klart:) så i løpet av neste uke blir den nok stelt littvi stand, er 29 dager til termin i dag:)
 
Da er bagen min sånn tilnærmet klar. Kjøpte litt toalettsaker og sånn i dag + amme Bher. Tar ikke med så mye. Vi har ikke mer enn 15-20 min til sykehuset så mannen får hente mer klær om jeg trenger. Til selve fødselen, trenger man jo ikke stort. Sist fødte jeg i den vakre skjorta man får utdelt.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg var så klar for å begynne pakking for noen uker siden, skulle bare på shoppingtur til Ullared og så skulle jeg jammen pakke! Nå er det tre uker siden og jeg har ikke gjort NOE... Har liksom fått det for meg at jeg har god tid nå. Skulle vært og kjøpt stelleveske først også... Kanskje bestille en evt. Hmmm, må kikke litt på det gitt.


Sent from my iPad using BV Forum
 
36+2 og ikke pakket enda... Har en liste med ting jeg bør ha med da. Jeg har ingen bag, bare liten trillekoffert, og vet ikke om jeg gidder kjøpe noen bag til kun dette. Tenkte begynne å finne fram tingene og legge det klart en plass i morgen, så får jeg ta det med koffert/bag litt senere. Ikke vet jeg helt hva og hvor mye jeg trenger pakke ned til knøttet heller. Skal i samtale med fødeavdelingen på mandag, så får nok vite litt mer da :)


❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️
 
Jeg gjør nok som sist, at jeg pakker én fødebag, og én bag til tiden på sykehuset etter fødsel. Da slipper vi drasse med oss så mye inn i starten:)


Sent from my iPhone using BV Forum

Det hørtes lurt ut! Det meste jeg har pakket er til etter selve føsdelen, kanskje jeg skal ta ut det som er sannsynlig å ville ha/trenge underveis og ihvetfall ha det i en egen pose øverst i bagen. :)
 
Det hørtes lurt ut! Det meste jeg har pakket er til etter selve føsdelen, kanskje jeg skal ta ut det som er sannsynlig å ville ha/trenge underveis og ihvetfall ha det i en egen pose øverst i bagen. :)
Jeg syns det var veldig greit, for da følte jeg ikke at vi kom med flyttelasset før vi hadde får rom på barsel enda;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg gjør nok som sist, at jeg pakker én fødebag, og én bag til tiden på sykehuset etter fødsel. Da slipper vi drasse med oss så mye inn i starten:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Kommer ikke til å ha med meg noe kun til fødsel tror jeg..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har enda ikke klart å begynne på den h.... fødebaggen. Er 35+5 i dag, så tror jo at jeg enda har gooood tid. ER så usikker på hvordan jeg skal gjøre det også, for pga risikofødsel må jeg reise opp til hovedsykehuset for fylket(4 timer unna) 1 uke før termin. Så jeg må jo pakke en koffert for hotelloppholdet som kan bli alt fra ingenting til 3 uker, og så må jeg vel pakke en egen liten bag som jeg tar med til sykehuset. Bahhhh
 
Back
Topp