Hva skal du ha til middag i dag?

I dag ble det nakkekoteletter med ovnsstekte grønnsaker og foccacia :)

I dag ble det kyllingfilet med ris og salat. Godt og enkelt. Er så matlei.. :p i morgen blir det nok grøt til middag/kvelds.

Pannekaker i dag :)

Laks stekt i god olje med brokkoli, paprika, minitomater og chilli. Serveres med båndspaghetti og parmesan. Mmm..

Her ble det pølser og potetstappe i dag... Samboeren kom hjem sent fra jobb, og jeg er så sliten og orket ikke å planlegge, handle eller lage noe mat i dag...

Karbonader, sopp, løk, purreløk, chips og bernaise til i dag :P lille er borte på overnattingsbesøk, så ble sen og lettvint middag på oss voksne :)
I morgen tror jeg det blir grøt
Lørdag blir det enchiladas
Søndag blir det resten av karbonadene med løk, sopp, poteter, ertestuing og tyttebærsyltetøy :)

Mye god mat her inne ja:-) I kveld må mannen jobbe sent, så jeg spiser restemat varmet i micro. Enkelt og lettvint når jeg er alene hjemme:-)

Beundrer kreativiteten deres i matveien ;) her ble det posesuppe av typen kremet blomkålsuppe :p
Det går veldig opp og ned her i perioder hvordan middagene er :P En periode er jeg drittlei av å lage mat og da går det i Toro av og til :D
Men synes det er koselig å lage mat, og er veldig glad i hjemmelaget mat så man har litt oversikt over innholdet ift salt/sukker osv. Mannen finnes ikke flink på kjøkkenet, så når jeg er lei så er posesupper osv god å ha gitt! :D

I dag ble det fiskekaker i brun saus med potet og gulrot til. Surrehuet .eg glemte å ha buljong i sausen, så det ble veldig smakløst. :-P jaja, ammetåka slår inn tidlig denne gangen. :-)

Det går veldig opp og ned her i perioder hvordan middagene er :P En periode er jeg drittlei av å lage mat og da går det i Toro av og til :D
Men synes det er koselig å lage mat, og er veldig glad i hjemmelaget mat så man har litt oversikt over innholdet ift salt/sukker osv. Mannen finnes ikke flink på kjøkkenet, så når jeg er lei så er posesupper osv god å ha gitt! :D

Det var godt å høre da :p letta litt på husmor-samvittigheten! Er nå på tredje uka uten kjøkken og har levd nokså simpelt og spist litt rundt om kring ;) satser på at matinspirasjonen kommer snikende, jeg finner jo mange gode middagstips inne på denne tråden ;)

Beundrer kreativiteten deres i matveien ;) her ble det posesuppe av typen kremet blomkålsuppe :p

Hadde det ikke vært for at det går mye fortere og er enklere å lage hjemmelaget suppe, hadde vi også spist toro. :p Men siden man da må lese på pakken og fysisk røre i suppen, så blir det ikke sånn ;) Jeg syns faktisk blomkålsuppen til toro er ganske allright på smak, jeg ;)

Biff med brokkoli, sopp og fløtepoteter :D
I morgen blir det risotto.
Denne uken har jeg vært alene til middag hver dag, så jeg har sponset Fjordland :P

Back
Topp