Hva skal du ha til middag i dag?

Tror faktisk jeg skal ha risengrynsgrøt :) det er såå godt! Mannen er borte i dag, og han er ikke noe glad i grøt :p
 
Vi skal faktisk bare bestille oss pizza ;) godt og enkelt en gang i blant!! Hadde SÅÅÅ lyst på det i går kveld! :)
 
Jeg får besøk av søsteren min i dag på selveste termindatoen, tror ikke guttungen har tenkt å komme i dag likevel :) så jeg skal lage en kald kyllingrett.

Legger en dressing av majones, rømme og philidelphiaost krydret med chili, salt og pepper i bunnen av en langpanne. Legger oppå ferske grønnsaker som paprika, purreløk, rødløk og sukkererter og så revet hel kylling. Ta på sterk salsa og så avslutter med revet ost på toppen. Ved siden av har jeg tortilla chips. Så enkelt og så godt :)
 
Er i varme deilige Spania og har akkurat kommet på besøk til min mor og stefar, så får servert grillmat i kveld når varmen begynner å gi seg :)
 
Vi gjorde det enkelt idag, makaroni, kjøttdeig og tomatsaus :) jentungen er helt gal etter det, spiste like greit 3 fat hun :p
 
I går ble det pasta og laks:)
 
Idag er vesla på overnatting hos besteforeldrene (yey, endelig sove leeenge i morgen :p ), og jeg å samboeren skal ha Taco ikveld! Beste jeg vet :D
 
Kylling gryte med brød;)
 
Kremet laks med aspargesbønner, svarte oliven og sitron. :)
 
I dag skal vi ha lapskaus med pølse, og flatbrød til! Resten av uken skal vi ha hjemmelagede kjøttboller i fløtesaus med potetmos, og en tredagers-kylling med helstekt kylling m/rotgrønnsaker første dag, kyllingsalat andre dag og kyllingsuppe med sopp-toast tredje dag. Til sist; thai red curry og torsk chowder m/bacon!

Mannen har kjøpt ny kokebok og vi smaker oss gjennom :D
 
Blir ikea-middag på oss i dag :D tror snart vi må ha en dag med fiskeboller og!
 
I dag hadde vi kjøttboller og potetmos. Kjedelig, men veldig godt ;)
 
Igår hadde me nakkekoteletter med løksjy å kokte grønnsaker :)
Idag står d honningglassert kylling med noe salat å ris t:)
Prøver ut Adams matkasse denne uka (fri for kassen da jentungen har melkeallergi) :)
 
Vi skal ha wienerpølser og fløtegratinerte poteter med hvitløk :)mmmmm
 
Back
Topp