Hva skal du ha til middag i dag?

Det ligger stygt an til at knekkebrødene med røket laks som jeg akkurat spiste ble dagens middag her :p Slik går det når man er alene hjemme og ikke har lyst på noe annet!

I dag har vi spist taco :)

I dag ble det fajita :)

Blir ein grandiosa å ein big one idag :-P glømte å ta fisk å bacon opp av frysen :-P

Idag skal vi ha tomatsuppe med makaroni :)

I dag hadde vi løvbiff i pita også med stekte potetbåter til :)

I dag blir det enten nachos med soltørkede tomater og hjemmelaga "guakkis" som vi kaller det her i huset, eller hjemmelaget pizza med mozarella, tomat, pesto og kylling eller kjdeig, løk, paprika og sopp. Får se hva sambo og 4åringen synes frister mest i dag :D

Akkurat levert gull jenta mi til pappan sin, så idag blir det Taco på meg og samboeren :D skal bli godt med frihelg, og bare nyte det :)

Ble tortillalefse med kyllingpålegg, smøreost (urter), paprika, salat, avokado, rødløk, agurk og tomat her i dag. Kald mat frister mest i varmen :D

Mannen er på jobbreise i Finland, og da må jeg spise det han ikke liker:-) Dermed ble det spekesild med varme poteter, ringer av rødløk, rødbeter og rømme. Nam! Skikkelig sommermat for meg det:-) Har bare lyst på fisk og sjømat for tiden.. På mandag ble det reker og hjemmelaget fletteloff med valmuefrø. Det er også herlig:-) På tirsdag ble det pannekaker da..

Vi hadde kylling, fløtegratinerte poteter med hvitløk og bearnaise saus :)

I dag har vi hatt pastasalat :)

Back
Topp