Hva skal du ha til middag i dag?

Det hørtes godt ut! Jeg har allerede spist pizza til lunch på jobb i dag jeg da... Har egentlige lyst på thai-take away fra en plass i Oslo (stamstedet da jeg bodde på sagene), men litt drøyt å kjøre i 45 min for å hente middag kanskje... Tror ikke jeg orker å lage selv... I morgen kanskje...
Åhh thai er noe av det beste jeg får! Og elsker å lage asiatisk mat. Tom kha gai gryte eller suppe er en favoritt både hos meg og sambo :D Men nå står pizzaen i ovnen og min jobb for ettermiddagen/ kvelden er gjort :P

Her blir det fersk pasta med kjøttsaus og kjøttboller:-) Kommer til å spise alene i dag og, men har ikke lyst på Fjordland 2 dager på rad.

74c892f26c3a735a3b8f598f77f1c4f0
Hjemmelaget pizza :-D

Åhh thai er noe av det beste jeg får! Og elsker å lage asiatisk mat. Tom kha gai gryte eller suppe er en favoritt både hos meg og sambo :D Men nå står pizzaen i ovnen og min jobb for ettermiddagen/ kvelden er gjort :P
Tror det blir thai i morgen :) I kveld blir det bakt potet med bacon og sopp i fløtesaus. Samboeren handlet inn på vei hjem. Yummi!
Kos deg med pizza, legg beina høyt og nyt kvelden!! :)

Tror det blir thai i morgen :) I kveld blir det bakt potet med bacon og sopp i fløtesaus. Samboeren handlet inn på vei hjem. Yummi!
Kos deg med pizza, legg beina høyt og nyt kvelden!! :)
Det hørtes godt ut! Kanskje vi skal ha noe sånt imorgen tro.. :D Det skal jeg jammen gjøre :) Du også :D godt med helg nå

Det er litt av en slankekur detta!! Jeg føler meg mett hele tida, uten å ha spist... Denne ungen begynner jaggu å fylle plassen :p
Så middagen er det såsomså med, gubben er skrubbsulten mens jeg er mett... Ikke rart han blir tynnere :p

I dag ble det lammekoteletter, soppstuing, rosenkål, poteter og en god saus til og det var sååå godt :D
Kjøttkaker i morgen

I dag ble det hjemmelaget stroganoff gryte, nam nam! Så enkel å lage, skjønner ikke hvorfor jeg har brukt toro pose tidligere...!

Her ble d svinestrimler ig brokkoli (stekt), med nudler og Bretagnesaus :p

Enkelt og greit !

Vurderer å bestille pizza... Jeg klarer knapt å stå på føttene og sambo er ikke ferdig på jobb enda. Også skal jeg skeie skikkelig ut med masse godteri i kveld. Drømte om kinakuler i natt men vet ikke om de finnes lenger? Evt pops da :P

Oooh Toro sto for fredags'kosen'.. Tomatsuppe med egg i :p Skulle bodd i byen som gravid, da kunne jeg bare gått ut for å spise middag når motivasjonen er på bunn :p

Usj, jeg har blitt så matlei om dagen. Er mye sulten, men er liksom ingen ting jeg har lyst på, og syns nesten det er slitsomt å spise, så sliter litt med å komme opp med middagsideer å...
Noen som har noen tips på enkle og gode middager? :)

I dag skal vi ha strimlet svinekjøtt med en ferdig frisk wokblanding og tortellini ved siden.

Jeg har fått angst for mat som gir halsbrann, så blir ikke tomatsuppe her med det første :p I går ble det kyllingsalat.

Back
Topp