Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk for samme variant her også i dagI dag skal vi skeie ut med en kulinarisk matopplevelse på mcdonalds..
Tror det blir raspeball, kålrotstappe og salt svinekjøtt hos oss i dag åI dag skal jeg ha noen venninner på middagsbesøk og slår til med vestlandsk husmannskost; potetball/raspeball med svineknoke, pølse, bacon og kålrabistappeNam nam!!!
Sånn har jeg det i dag å!! Aner ikke hva vi skal ha til middag, og vet ikke hva jeg har lyst på. Har lyst på noe godt, det er jo fredag. Men jeg har ikke lyst eller ork til å stå på kjøkkenet å lage mat i dag merker jeg... Får ringe sambo og spørre han om hva han har lyst til å spise/lage og om han kan handle på vei hjemHar null lyst til å lage middag idag, mannen hater å lage mat og er sikkert sliten etter jobb, men samtidig frister ikke take away.. Har lyst på noe godt med masse smak, og synes det smaker så salt av take away mat ofte... Hmm hater dager som blir sånn!Elsker jo fredager siden vi alltid pleier å lage noe godt med god samvittighet
Her ble det inngått et lite kompromiss med at han og kommende storesøster drar på butikken og handler inn til hjemmelaget pizza og en liten overraskelse til mor til kveldskosen, mot at jeg lager den og får slappe av med god samvittighet i kveldSånn har jeg det i dag å!! Aner ikke hva vi skal ha til middag, og vet ikke hva jeg har lyst på. Har lyst på noe godt, det er jo fredag. Men jeg har ikke lyst eller ork til å stå på kjøkkenet å lage mat i dag merker jeg... Får ringe sambo og spørre han om hva han har lyst til å spise/lage og om han kan handle på vei hjem![]()
Det hørtes godt ut! Jeg har allerede spist pizza til lunch på jobb i dag jeg da... Har egentlige lyst på thai-take away fra en plass i Oslo (stamstedet da jeg bodde på sagene), men litt drøyt å kjøre i 45 min for å hente middag kanskje... Tror ikke jeg orker å lage selv... I morgen kanskje...Her ble det inngått et lite kompromiss med at han og kommende storesøster drar på butikken og handler inn til hjemmelaget pizza og en liten overraskelse til mor til kveldskosen, mot at jeg lager den og får slappe av med god samvittighet i kveldFikk syyykt lyst på bernaise plutselig, så her blir det pizza med litt bernaise som når man bestiller den haha. Satser på mer kreativitet og motivasjon resten av helgen
![]()