Hva skal du ha til middag i dag?

I dag blir det biff med fløtegratinerte poteter,brokkoli,stekt mais,paprika,kryddersmør oh bernaisesaus!:) og nå er den straks klar!!:)

Vi setter opp ukesmeny og storhandler ellers så funker det ikke. Ingen gidder å småhandle og lage middag når vi allerede er sultne. :-P
Her ble det kylling i form, med potet, løk, cherrytomater og fløtesaus i dag.

Hadde brødskiver tidligere i dag for å mette sulten, nå blir det hjemmelaget Taco pizza :)

Skal spise hjortesteik med venninner i kveld! Gledes ❤️ i morgen blir det fiskekaker, potet, gulrotstuing og brokkoli :)

Her blir det gryterett. Men i morgen skal samboeren min diske opp med fårikål. <3

Samboeren kommer sent hjem i dag, så blir pannekaker til kvelds når han er hjemme :) Spiste restene fra mandag til middag i dag...

I dag vet jeg sannelig ikke! Mannen skal på fredagspils med jobben (en kollega som slutter), så vet ikke når han kommer hjem. I går var jeg også alene og sponset Fjordland:-)

I går var jeg på jobbreise og spiste sushi. I kveld blir det middag ute med venninner. Og i morgen skal vi ha fårikålfest! :D
Godt å slippe mer Fjordland :P

Har null lyst til å lage middag idag, mannen hater å lage mat og er sikkert sliten etter jobb, men samtidig frister ikke take away.. Har lyst på noe godt med masse smak, og synes det smaker så salt av take away mat ofte... Hmm hater dager som blir sånn! :P Elsker jo fredager siden vi alltid pleier å lage noe godt med god samvittighet

Har null lyst til å lage middag idag, mannen hater å lage mat og er sikkert sliten etter jobb, men samtidig frister ikke take away.. Har lyst på noe godt med masse smak, og synes det smaker så salt av take away mat ofte... Hmm hater dager som blir sånn! :P Elsker jo fredager siden vi alltid pleier å lage noe godt med god samvittighet
Sånn har jeg det i dag å!! Aner ikke hva vi skal ha til middag, og vet ikke hva jeg har lyst på. Har lyst på noe godt, det er jo fredag. Men jeg har ikke lyst eller ork til å stå på kjøkkenet å lage mat i dag merker jeg... Får ringe sambo og spørre han om hva han har lyst til å spise/lage og om han kan handle på vei hjem :P

Sånn har jeg det i dag å!! Aner ikke hva vi skal ha til middag, og vet ikke hva jeg har lyst på. Har lyst på noe godt, det er jo fredag. Men jeg har ikke lyst eller ork til å stå på kjøkkenet å lage mat i dag merker jeg... Får ringe sambo og spørre han om hva han har lyst til å spise/lage og om han kan handle på vei hjem :P
Her ble det inngått et lite kompromiss med at han og kommende storesøster drar på butikken og handler inn til hjemmelaget pizza og en liten overraskelse til mor til kveldskosen, mot at jeg lager den og får slappe av med god samvittighet i kveld :P Fikk syyykt lyst på bernaise plutselig, så her blir det pizza med litt bernaise som når man bestiller den haha. Satser på mer kreativitet og motivasjon resten av helgen :P

Her ble det inngått et lite kompromiss med at han og kommende storesøster drar på butikken og handler inn til hjemmelaget pizza og en liten overraskelse til mor til kveldskosen, mot at jeg lager den og får slappe av med god samvittighet i kveld :P Fikk syyykt lyst på bernaise plutselig, så her blir det pizza med litt bernaise som når man bestiller den haha. Satser på mer kreativitet og motivasjon resten av helgen :P
Det hørtes godt ut! Jeg har allerede spist pizza til lunch på jobb i dag jeg da... Har egentlige lyst på thai-take away fra en plass i Oslo (stamstedet da jeg bodde på sagene), men litt drøyt å kjøre i 45 min for å hente middag kanskje... Tror ikke jeg orker å lage selv... I morgen kanskje...

Back
Topp