Hva skal du ha til middag i dag?

Mandag: løksuppe
Tirsdag: sodd
Onsdag: blir bare meg og sambo, så sikkert spansk omelett ellernoe
Torsdag: torsk med bacon, potet, gulrot og hjemmelaget ertestuing
Fredag: lasagne med squash
Lørdag: kyllinglår, salat og ris
Søndag: fiskegrateng

Ukens matplan i box siden jeg er fryktelig sliten hver dag og synes det er et ork å dra på butikken :P

Imponerende! Her har vi ikke lagt planer for denne uka, så får ta det som det kommer..

Lager matplaner for en mnd av gangen, så her vet jeg alltid :p Idag var det wok ;)

Her er ukeplanen hos oss:

Mandag: Rester fra søndag (hjemmelagd lys lapskaus)
Tirsdag: kapteinens fylte torsk med poteter og råkost (samboeren står å lager nå :) )
Onsdag: Kyllingsalat med pasta og pesto
Torsdag: Fiskepudding i hvit saus
Fredag: Samboeren får finne på noe, jeg skal på ikea med søstern
Lørdag: Hjemmelagde vårruller
Søndag: middag hos svigermor

Fajitas her i dag:)

Idag noe så spennende som grøt :p

Pannekaker med rørt blåbær her i dag:)

Svenske kjøttboller, med saus og hjemmelaga potetstappe :)

I dag ble det stekt kjøttkakemiddager og naturligvis ble det kjøttkaker i brunsaus :-) nå er det jo årstiden for bærplukking så her var bonusen nyrørt tyttebær :-D
Lykken ;)

I dag skal vi ha kalkunfilet med eple og ingefær og søtpotetchips :)

I dag skal vi ha terteskjell med fiskepudding i hvit saus og erter og slikt. Mannen har operert i munnen, så da kan snuppa og jeg spise uten å ta hensyn til han. Da blir det litt "gammeldags" mat ;)

Tacofredag her i huset. Det er uungåelig de ukene jeg har ungene :P
I morgen blir det lasagne med salat.
Litt godt med kjøtt igjen merker jeg, etter å ha levd på den deiligste ferskeste sushien i Tokyo i en uke :D
Redd det blir nedtur å spise sushi igjen her hjemme nå....

Her blir det grillede nakkekoteletter på utegrillen, med ovnsstekte høstgrønnskaker og poteter, samt ulike typer grillsauser:-)

Hjemmelagde burgere m.parmesan i og mozarella oppå, bakt potet, bernaisesaus og mais.

Back
Topp