Hva skal dere i dag?

Ser det er flere som har vært på 8mndrs kontroll. Hva gjør dere der? Vi har nemlig ikke 8mndrs kontroll her

Ikke vi heller.
Har ikke noen kontroller etter 4 mnd.

Ser det er flere som har vært på 8mndrs kontroll. Hva gjør dere der? Vi har nemlig ikke 8mndrs kontroll her

Her er det kontroll med hele barselgruppa sammen, vi så på film om førstehjelp.

Her har vi ikke 8 mnd kontroll, har 9 mnd i stede. Tror det er litt forskjellig fra sted til sted når de velger å ha kontrollene :) Vi skal på 9 mnd kontroll på mandag. Den er helt vanlig, ikke barnelege eller sprøyter. Bare mål, vekt og prat med helsesøster. Men fikk et ASQ skjema som vi skulle ta når ho var 8 mnd og ta med på 9 mnd, så er kanskje derfor de har kontrollen ved 8 mnd mange steder

Her har vi ikke 8 mnd kontroll, har 9 mnd i stede. Tror det er litt forskjellig fra sted til sted når de velger å ha kontrollene :) Vi skal på 9 mnd kontroll på mandag. Den er helt vanlig, ikke barnelege eller sprøyter. Bare mål, vekt og prat med helsesøster. Men fikk et ASQ skjema som vi skulle ta når ho var 8 mnd og ta med på 9 mnd, så er kanskje derfor de har kontrollen ved 8 mnd mange steder

Hva er ASQ? Det har jeg aldri hørt om.

Idag har jeg vært hjemme hele dagen med sykt barn, kjedelig!
Sambo er borte til torsdag, så det er ekstra kjedelig.
Eneste jeg har sett idag er svigermor som var innom og lufta bikkja.

Barselgruppe, så kommer pappa en kjapp tur innom. Han er i byen :)

Idag har jeg vært hjemme hele dagen med sykt barn, kjedelig!
Sambo er borte til torsdag, så det er ekstra kjedelig.
Eneste jeg har sett idag er svigermor som var innom og lufta bikkja.
Her har vi også sykt barn! Nesten ikke fått blund på øyet noen av oss i natt! Så i dag blir det innedag, synd siden sola skinner :(

Her har vi også sykt barn! Nesten ikke fått blund på øyet noen av oss i natt! Så i dag blir det innedag, synd siden sola skinner :(
Her sover hun faktisk bedre for tiden:)
Kom opp i senga mi 01.30, men sov da helt til morgenen. Deilig:)

Skal til byen og fremkalle bilder og sende sjalet som jeg har solgt:)
Må komme meg litt ut etter å vært inne hele dagen igår.

I dag har jeg vært på jobb :D Eller et seminar egentlig, med diverse kurs. Uansett gøy! Merker jeg blir sliten av å plutselig måtte konsentrere meg om noe, det er lenge siden sist! Stuuptrøtt nå!

I går ringte de ganske tidlig fra bhg og sa at storebror hadde hoppa fra en sofa og fått forstuet eller brukket foten. Etter resten av dagen på legekontoret og røntgen så fant vi ut at han heldigvis ikke har brukket noe! Men han sliter med å trå på foten, så mannen har nok ikke hatt det enkelt her hjemme i dag! Min tur i morra, gidder ikke sende ham i bhg når han må krabbe overalt! Gleder meg allerede til trening i morra kveld ;)

I dag har jeg vært på jobb :D Eller et seminar egentlig, med diverse kurs. Uansett gøy! Merker jeg blir sliten av å plutselig måtte konsentrere meg om noe, det er lenge siden sist! Stuuptrøtt nå!

I går ringte de ganske tidlig fra bhg og sa at storebror hadde hoppa fra en sofa og fått forstuet eller brukket foten. Etter resten av dagen på legekontoret og røntgen så fant vi ut at han heldigvis ikke har brukket noe! Men han sliter med å trå på foten, så mannen har nok ikke hatt det enkelt her hjemme i dag! Min tur i morra, gidder ikke sende ham i bhg når han må krabbe overalt! Gleder meg allerede til trening i morra kveld ;)
Får du sykt barn-fri når pappaen har perm?

Her har vi ikke 8 mnd kontroll, har 9 mnd i stede. Tror det er litt forskjellig fra sted til sted når de velger å ha kontrollene :) Vi skal på 9 mnd kontroll på mandag. Den er helt vanlig, ikke barnelege eller sprøyter. Bare mål, vekt og prat med helsesøster
Hva er ASQ? Det har jeg aldri hørt om.
Ages & stages questionnaires
Det er et skjema med masse forskjellige spørsmål om barnet ved 8 mnd. Det er for å kartlegge hvordan de ligger ann på komunikasjon, grovmotorikk, finmotorikk, problemløsning, og personlig/sosialt. Det er vel for å tidlig kunne avdekke eventuelle avvik i motorikk osv

Får du sykt barn-fri når pappaen har perm?
Ja, det har de ingenting med. Her har pappaen hatt sykt barn fri (med storebror) når jeg har vært hjemme. Eks. hvis vi skulle noe den dagen (helsestasjon) eller da lillebror var veldig liten.

Ja, det har de ingenting med. Her har pappaen hatt sykt barn fri (med storebror) når jeg har vært hjemme. Eks. hvis vi skulle noe den dagen (helsestasjon) eller da lillebror var veldig liten.
Det var det jeg tenkte også, men en jeg kjenner fikk ikke sykt barn-fri siden mannen var hjemme.

jeg må til tannlegen i dag og trekke en visdomstann. gruer meg maks.

har alt trukket to og kun hatt problemer i flere dager etterpå, den ene gangen var jeg ikke god før 2 uker etterpå. Så mannen har pappaperm i morgen og ved behov på mandag. Greit å sikre seg...

vesla skal kose seg hos oldemor mens jeg er hos tannlegen :-)

Lykke til hos tannlegen. Håper du slipper unna problemer i etterkant denne gangen. :)

Back
Topp