Hva skal dere i dag?

Skal på språkundervisning, sååååå lite lyst. Blæ!!!

Huff, i dag skal jeg til tannlegen. Håper de ikke finner noe.

Har bestilt matvarer som kommer like etter 12.
Nydelig vær i dag, så håper på en lang og deilig trilletur i sola.
Men født må frøkna stå opp, hun sover enda!!

Barseltreff idag:) Jeg trodde snøen skulle regne bort jeg, men det har fryst i løpet av natten og er meldt kuldegrader hele uka. Så da blir nok snøen liggende en stund. Er glatt også, har funnet fram broddene. Må ha det for å klare å holde igjen vogna i nedoverbakkene.

I dag har jeg vært på loftet og funnet fram adventstinga :) Har litt knapt med tid denne uka, så det var i dag jeg faktisk hadde tid. Sjekka pærer på adventsstakene, og få skylla opp gardiner, pledd og putetrekk. Mamma passa Stella, og mens minsta sov fikk jeg jogga EN MIL!! Stolt :D Lurer på å begynne å pakke inn noen av kalendergavene i kveld...

Har hatt seinvakt på jobb, så fikk tatt en liten runde å kjøpt de siste julegavene før jeg begynte. Mangler bare litt småplukk nå. Såååå deilig å være ferdig før desember lønninga kommer! <3

Fri i dag <3 Så vi tenkte oss ut å kjøpe ny pute til snuppa. Snakka med helsesøster om det når vi var der. Ho sa ho kunne bruke en tynn dunpute som var like bred som senga nå. Får ta en runde å se om vi finner en

I dag skal jeg inn til bedriften jeg skal skrive oppgave om for å snakke litt med sjefen. I mellomtiden skal bestemor se etter lillegullet. Etterpå skal vi hjem til henne sånn at hun kan fortsette å passe han mens jeg jobber videre med oppgaven. Gleder meg til å bli ferdig med den.

Skal ha barselgruppe hos meg. Har bakt vepsebol på morgenkvisten.

Senere skal jeg på språkundervisning.

Blæ, skulle kjøpe bil i dag. Har avtalt med forhandler at vi skulle komme å skrive under kontrakt i dag, han skulle holde av bilen for oss. Når vi ringte inn i sta, så hadde han brått solgt bilen til noen andre. Er så lei at man aldri kan stole på noen!

Blæ, skulle kjøpe bil i dag. Har avtalt med forhandler at vi skulle komme å skrive under kontrakt i dag, han skulle holde av bilen for oss. Når vi ringte inn i sta, så hadde han brått solgt bilen til noen andre. Er så lei at man aldri kan stole på noen!
Utrolig dårlig gjort. Hva hadde de å si til sitt forsvar?

Nå i kveld skal jeg endelig på førstehjelpskurs beregnet spesielt for de med små barn. Endelig, har lenge tenkt på at jeg ville gå på det!

Nå i kveld skal jeg endelig på førstehjelpskurs beregnet spesielt for de med små barn. Endelig, har lenge tenkt på at jeg ville gå på det!
Så kjekt. :) Det kunne jeg også godt tenkt meg. Er noe som er veldig greit å kunne, men som man håper å aldri få bruk for.

Utrolig dårlig gjort. Hva hadde de å si til sitt forsvar?
Det var kollegaen hans som ikke hadde fått beskjed om at bilen var holdt av, men han hadde jo andre biler vi kunne kjøpe isteden da. Så han så ikke på det som noe problem. :-/

Så kjekt. :) Det kunne jeg også godt tenkt meg. Er noe som er veldig greit å kunne, men som man håper å aldri få bruk for.
det var et kjempebra kurs! Virkelig nyttig. Hun som holdt det var så flink, og vi fikk testet ut diverse i praksis - veldig glad jeg gikk! Selv om jeg selvfølgelig håper at jeg aaaaaaldri får bruk for det, grøss!

Det var kollegaen hans som ikke hadde fått beskjed om at bilen var holdt av, men han hadde jo andre biler vi kunne kjøpe isteden da. Så han så ikke på det som noe problem. :-/
Utrolig at de ikke kan ha et skikkelig system som kan registrere sånt. Det kan jo ikke være første gangen noen har spurt om å holde av en bil.
Ikke så på det som et problem, han hørtes jo ikke helt klok ut. Å kjøpe bil er jo ikke akkurat det samme som å kjøpe middag. Man legger mye mer tanke og vurderinger inn i et bilkjøp.

det var et kjempebra kurs! Virkelig nyttig. Hun som holdt det var så flink, og vi fikk testet ut diverse i praksis - veldig glad jeg gikk! Selv om jeg selvfølgelig håper at jeg aaaaaaldri får bruk for det, grøss!
Så flott at du lærte masse. :) Hvor finner man sånne kurs egentlig?

Back
Topp