Hva skal dere i dag?

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
I dag er dagen jeg egentlig skulle ha vært i begravelse, så en litt tung dag.

Jeg skal på gravidmassasje i dag, gleder meg skikkelig til å få myka opp litt. Synes egentlig massasje er ganske vondt, men håper det går greit.

Massasje er inne i byen, så skal kjøpe en bursdagsgave til mamma også.

I morgen kommer sambo noen timer hjem før han drar til Norge. Gleder meg helt ekstremt til å se han <3
 
Jeg har allerede vært på kontroll hos jm. Nå slapper jeg av - er sykemeldingsdagen- og lader opp til jobb i morra.
Har fått beskjed om å prøve å få i meg litt mere mat. Har for lite vektøkning...

Skal prøve å få en frisørtime i dag. Rekker nok ikke det med det første fra mars og utover ;-)
 
Her er det bare og ta det med ro, noe som er ufattelig vanskelig når man må. blir bare og slappe helt av på sofaen og knipe igjen ;)
 
Skal på skolen å få veiledning til bacheloroppgaven min! Deilig å kunne sitte hjemme å skrive denne siste tiden før permisjon :)
 
Jeg har akkurat komt hjem fra jordmor - alle mål var veldig fin.
Håper å få trent litt idag. Blir en rolig og forhåpentligvis fin tirsdag. :)
 
Jeg sitter på tannlege kontoret å venter på min tur. Ikke særlig gøy når du har tannlege skrekk. Wææ

og så tar jeg toget inn til ski for å bli hentet av mamman min for så å kjøre inn til oslo å treffe søssteren min og kose oss litt:) senere idag skal jeg kose med jentungen min i sofaen med kiwi og eple før jeg skal legge hun. En deilig dag sett bort ifra denne hærsens tannlegen:)
 
Jeg har nettopp tatt en dupp,,

Div små ting som skulla vært gjort men mulig dem blir utsatt til i morgen :) skal i vei å bestille meg frisørtime da.
 
Jeg sitter å venter på postmannen skal komme, tør ikke å gå i dusjen før han har vært her. Pleier å komme rundt kl 11, håper bare ikke det blir 11.30 for da begynner jeg å få dårlig tid :p
 
Skal ikke så mye akkurat. Skulle egentlig møte en venninne med baby, men hun sliter sånn med amminga så hun måtte bli hjemme.
Har drevet å sortert litt bilder på datamaskinen og tenkte meg til fotobutikken for å bestille bilder.
Ellers går dagene til å slappe av, ganske kjedelig men når jeg prøver å gjøre mye blir jeg svimmel og tungpustet med en gang.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har vært på modningakupunktur i dag, veldig deilig faktisk!
Utrolig fint vær i dag, så jeg gikk hele veien hjem (3km). Fikk shoppa litt på veien, fant masse Joha på 50 %. Så det ble en bukse, body og to pysjer.

Skal egentlig på fødselforberedende på sykehuset i dag, men tror ikke jeg orker.
Mannen kommer hjem i dag, etter å ha vært bort i fem dager og skal dra igjen i morgen, lyst til å være litt sammen med han.
 
Nesten ferdig med aller siste arbeidsdag før permisjon :) :)
 
Her har vi fått testet ut bilstolkabalen i baksetet, så nå vet hvordan vi skal plassere de tre bilstolene når den tid kommer! :) Og så har jeg sydd nytt trekk til ammeputa, den var veeeeldig limegrønn, nå er den nøttebrun med dust hvitt/mintgrønt rosemønster. Veldig fornøyd! Mannen har dratt på ettermiddagsskift, og jeg skal straks hente ungene i barnehagen. Så blir det middagslaging og avslapping resten av dagen. Tror nesten jeg skal sitte oppe til mannen kommer hjem i halv 12-tiden, for han skulle innom kona til en kollega og hente babynestet som hun har sydd til oss, og jeg er så spent på å se hvordan det ble! Hun skulle til og med sende med en overraskelse, er så nysgjerrig på hva det kan være. Regner med hun har sydd noe av stoffrestene, men vet ikke hva :)
 
I dag har jeg gjort fint lite! Har liggi på sofaen og kjent på masse kynnere, og ei veldig livlig frøken :) Jordmor skremte meg litt i går, så jeg går omtrent å venter på at ting skal sette i gang her - selv om det nok ikke skjer noe på lenge enda ;) Men har pakka fødebagen, og skrevet en liste over hva mannen må huske på hvis jeg ikke skulle være i stand til å pakke siste rest selv..!

Nå gleder jeg meg til OL begynner så det faktisk er noe å se på på TV!
 
Jeg har faktisk skrevet litt på fødebrevet i dag, er vist ikke vanlig at man gjør det her nede, men jeg gjør det allikevel. Nå er mannen rett rundt hjørnet, gleder meg som en unge til å se han.
Han har lovet å lage god middag til meg i dag (jeg har ikke spist et skikkelig måltid på lenge). Så skal vi rydde litt på gjesterommet, sånn at det er klart til vi får gjester i helga :)

Fødebagen ja, jeg aner ikke hva jeg skal ta med :/
Burde kanksje begynt med å lade batteriene til kamera. Er egentlig bare jeg som tar bilder, må nok skrive et brev til mannen også så han husker på at han skal ta bilder, haha.
 
Hehe, jeg måtte si til gubben flere ganger under sist fødsel "Ta bilde da!!" :) Han er ingen fotograf han heller for å si det mildt. Hadde det ikke vært for at min mor er flink til å ta bilder, og at selfies nå er allmennt godkjent, så hadde det ikke sett ut som om jeg har vært en del av livet til Oliver i det hele tatt. Står alltid bak kameraet ;)
 
Jo, og kos deg med gubben og god middag! Husker godfølelsen da mannen kom hjem fra jobb i utlandet, den gang da han drev med slikt! :)
 
Lå på sofaen i dag å hadde absolutt ikke lyst til å lage middag :( så ringte ei vennine å lurte på om ikke hele familien ville komme på middag :) dagen reddet :)
 
Har fått kjøpt sengekant til sprinkelsenga idag, så nå er alt til senga endelig klart! Kjempefornøyd:)
I tillegg har jeg fått til å printe ut kvadratiske instagrambilder hos japanfoto. Visste ikke at det gikk ann jeg. De skal henge over senga, for jeg har hørt at babyer liker å se på bilder av ansikter:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Må vise bilde også, er så fornøyd:)
Babykurven står fortsatt oppi sprinkelsenga til vi får bygd ferdig stativet.
 

Vedlegg

  • 1391627259399.jpg
    1391627259399.jpg
    44,6 KB · Visninger: 76
Back
Topp