Hva skal dere i dag?

Må vise bilde også, er så fornøyd:)
Babykurven står fortsatt oppi sprinkelsenga til vi får bygd ferdig stativet.

Så fint :)

Så har mannen dratt igjen, fikk liksom ikke noe kvalitetstid sammen i går. Han lagde middag og vaska badet, så stupte vi i seng.
Mine foreldre kommer til helgen, og neste helg kommer svigers. Lenge til noe kvalitetstid sammen med andre ord :(

Jeg skal vaske og rydde litt til besøket kommer i helgen. Så skal jeg til legen, har målt blodtrykket hjemme i noen dager. Ny lege i dag, hun forrige slutta (likte henne kjempe godt!).

Så fint :)

Så har mannen dratt igjen, fikk liksom ikke noe kvalitetstid sammen i går. Han lagde middag og vaska badet, så stupte vi i seng.
Mine foreldre kommer til helgen, og neste helg kommer svigers. Lenge til noe kvalitetstid sammen med andre ord :(

Jeg skal vaske og rydde litt til besøket kommer i helgen. Så skal jeg til legen, har målt blodtrykket hjemme i noen dager. Ny lege i dag, hun forrige slutta (likte henne kjempe godt!).
Ser dere hverandre bare i helgene nå da?

Jeg skal forhåpentligvis møte vennina mi idag, og så blir det vel litt smårydding. Sånn går dagene! Savner å jobbe jeg, selv om dette er første uka med 100% sykemelding.

Nei, men blitt sånn i det siste. Han jobber ofte til kl 20.00 eller senere om han er i utlandet på hverdag.
Neste uke skal han på to dagsturer til utlandet, men da er han hjemme etter jeg har lagt meg.
Ting stenger ganske tidlig i dette landet, så ikke så lett å få fikset ting. Vi mangler enda lamper, og henge opp ting på veggene (bor masse barnefamilier her, og har ikke lyst til å borre sent om kvelden).

Føler liksom ikke vi får gjort noe før babyen kommer, det sa jeg til han i morges. Vil så gjerne på kino for eksempel.
Er nok litt ekstra tungt for meg, siden jeg egentlig er en veldig sosial person og savner venninnene mine masse. Blir mye alene...

Jeg savner også ekstremt å jobbe, føler meg egentlig klar for å begynne i jobb når permisjonene starter. Haha!

Er nettopp ferdig med å rydde og vaske gjesterommet og soverommet. Så har jeg redd opp tre dyner og puter.
Sendte mail til sambo om at han kunne bestille to amme-bher til meg i betaling :D ...og det skulle han gjøre!

Skal snart ta fatt på gang, kjøkken og stue. Blir så rent og pent her. Neste gang det skal vaskes har vi forhåpentligvis vaskehjelp...

Synes forresten jeg var veldig smart i går kveld.
Jeg bestilte alle matvarer vi trenger i helga hjem på døra. Kommer i morgen mellom 9-12, genialt!
Alene, høygravid og ikke bil er ikke akkurat storhandel så lett.

(Håper bare de kommer før 11.30, har jordmortime kl 12..)

Jeg skal ruge videre på føden i Drammen. Mens jordmødre løper rundt og tar imot små vidundere.
Blodtrykket var høyt i morges, så jeg blir nok her ei stund til.

Jeg skal ruge videre på føden i Drammen. Mens jordmødre løper rundt og tar imot små vidundere.
Blodtrykket var høyt i morges, så jeg blir nok her ei stund til.

Æsj så himla kjipt!
Mitt var også høyt i dag, og fikk status "risikogruppe" om det er noe trøst.

Her er det sykdom på gang :( Måtte hente Oliver i bhg med omgangssyke igjen, og nå ligger vi som slakt i sofaen begge to. Bleieskift hver time er skikkelig digg når man er kvalm selv se - not! Så da er nok standarden for resten av helga også...

uff, god bedring til Oliver. Var hjemme med sykt barn i dag jeg og - vondt i hode på 5 åringen og klager over vondt under huden på det ene kinnet (bihulebetennelse?)

Hadde siste dag på. jobb før permisjonen i dag. Så nå er det husmorferie!! Blir kjempe rart å ikke skulle på jobb før oktober! Men blir sikkert fort vant til det også. Perfekt timeing å starte permisjonen akkurat når OL starter... hadde jeg bare brydd meg om sport så... :P

uff, god bedring til Oliver. Var hjemme med sykt barn i dag jeg og - vondt i hode på 5 åringen og klager over vondt under huden på det ene kinnet (bihulebetennelse?)
Takk - og god bedring til din! Aldri hatt bihulebetennelse, så det aner jeg ikke hvordan kjennes ut! Men ikke noe gøy når de har vondt altså :(

Her er det også sykdom. Det har gått i feber, soving og dessverre et par feberkramper for lillemannen. Han hadde kramper første gang for litt over et år siden, men har ikke hatt noe etter det så jeg hadde egentlig begynnt å tro han hadde vokst det av seg. Den gang ei. Var en tur hos legen og konstaterte at det nok ikke feiler han annet enn et vanlig virus iallefall, så da krysser jeg bare fingra for at det ikke blir flere kramper.

Jeg har vasket hele leiligheten i dag, puh det var slitsomt som høygravid.
Sendte regningen til Sambo, så nå er to amme-bher på vei i posten til meg :D winwin!

Jeg hadde besøk av venninne med baby idag, var så hyggelig! Deilig at hun kom hjem til meg også, følte ikke helt for å gå ut idag.
Hun fikk baby i november, og hun vil heller ikke ha ungen i barnehage før august 2015. Så vi snakket litt om at jeg kanskje kan passe babyen hennes fra januar, samtidig som jeg er hjemme med baby. Hvis jeg skal være hjemme da. Så kanskje jeg får råd til å vente med barnehagestart.
Det er jo et alternativ som kan vurderes hvertfall:) Og så blir det jo mer sosialt for min baby også:)

I dag skal jeg til jordmor, så skal jeg til nok en jordmor (ifm yogaen).
I kveld komme mamma, pappa og bror på besøk, de lander nesten på likt med sambo.

Sitter å venter på at matvarene skal komme.

Sovnet aldri inatt, ikke før i 6 tiden da mqnn og barn dro i barnehagen og jobb. Så idag er formen elendig og jeg har sååå vondt i bekkenet. Er så sliten i kroppen. Idag skal tilbringes på sofaen og forran tv/data:-)

Sov heller ikke i natt, skikkelig trøtt nå. Jordmoren spurte om jeg kunne komme litt senere i dag, sa at jeg måtte være i byen 1430.
Fikk time 1330 og her sitter jeg da, hun har nettopp innkalt ei før meg. Frustrerende! Mulig jeg bare må gå uten noe jordmortime..

Da har jeg vært på gravidmassaje og jeg føler meg så avslappet i kroppen. Hun masserte øvre del av rumpa mi skikkelig, det var ømt og litt vondt. Hun sa jeg hadde spenninger som satt der. Ikke vet jeg, men jeg føler meg bra nå hvertfall:)
Ikveld skal jeg bare kose meg med kjæresten, han har vært borte på kvelden tre dager på rad nå, så det blir kos:)
Og så er det deilig å vite at han ikke skal tidlig opp på jobb imorgen tidlig:)
Føler jeg må ta godt vare på denne siste tiden med bare oss to, når ungen kommer blir det en som krever oppmerksomhet; )

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da har jeg vært på gravidmassaje og jeg føler meg så avslappet i kroppen. Hun masserte øvre del av rumpa mi skikkelig, det var ømt og litt vondt. Hun sa jeg hadde spenninger som satt der. Ikke vet jeg, men jeg føler meg bra nå hvertfall:)
Ikveld skal jeg bare kose meg med kjæresten, han har vært borte på kvelden tre dager på rad nå, så det blir kos:)
Og så er det deilig å vite at han ikke skal tidlig opp på jobb imorgen tidlig:)
Føler jeg må ta godt vare på denne siste tiden med bare oss to, når ungen kommer blir det en som krever oppmerksomhet; )

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg fikk samme beskjed, samt at det satt lit væske der. Hun anbefalte meg å bruke en tennis eller massasjeball med tagger, og stå å rulle med den inntil veggen. Det skulle hjelpe! Kansje et tips til deg også? :)

Back
Topp