Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Julimammaer 2016 Junibarna 2019 6 Aug 2015 #2.821 M+A=baby skrev: Dårlig!!! Jeg har nok ikke øvd nok, for det var ikke noe konkrete feil bare at jeg generelt ikke er flink nok. Klikk for å utvide … Æsj så kjipt Sure penger!
M+A=baby skrev: Dårlig!!! Jeg har nok ikke øvd nok, for det var ikke noe konkrete feil bare at jeg generelt ikke er flink nok. Klikk for å utvide … Æsj så kjipt Sure penger!
M+A=baby Forumet er livet Marsboerne VIP Sommerfuglene 2017 6 Aug 2015 #2.822 Junibarn84 skrev: Æsj så kjipt Sure penger! Klikk for å utvide … Sure penger ja Men samboeren sa han skal spandere neste oppkjøring på meg, snill som han er.
Junibarn84 skrev: Æsj så kjipt Sure penger! Klikk for å utvide … Sure penger ja Men samboeren sa han skal spandere neste oppkjøring på meg, snill som han er.
Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Julimammaer 2016 Junibarna 2019 7 Aug 2015 #2.823 I dag skal vi til Norge igjen (samme som sist helg), ganske så lei av å reise og håper dette er siste på en stund..
I dag skal vi til Norge igjen (samme som sist helg), ganske så lei av å reise og håper dette er siste på en stund..
M+A=baby Forumet er livet Marsboerne VIP Sommerfuglene 2017 7 Aug 2015 #2.824 Idag skal jeg ta med Anna Christine og kusina hennes på Barnas Gård