Hva skal dere i dag?

Huff, frøkna er SØRPE forkjøla...snørra renner som bare det. Sendte henne i bhg, hun hadde ingen feber og var i fin form. Og de har foreløpig ikke ringt så...
 
Hva synes du om Bumblene til nå da?

Jeg har lyst på Stokke trailz, men tror ikke vi kommer til å kjøpe noe ny vogn.

Stokke trailz har jeg også lyst på! Har ingen bagvogn når vi får nr 2....men da må jeg overtale mannen;) billigere å kjøpe bag til tfk'en. Men mini må jo ha en barnehagevogn og;)
 
Stokke trailz har jeg også lyst på! Har ingen bagvogn når vi får nr 2....men da må jeg overtale mannen;) billigere å kjøpe bag til tfk'en. Men mini må jo ha en barnehagevogn og;)

Det eneste er at jeg har prøvd den, er låne vogn i babyutstyrbutikken her. Og da var den veldig tung..
 
Hva synes du om Bumblene til nå da?

Jeg har lyst på Stokke trailz, men tror ikke vi kommer til å kjøpe noe ny vogn.
Foreløpig liker jeg den bedre enn city elite. Merker at den er lettere å trille, og kalesjen på bumbleride er faktisk ganske god den også. Det var jo noe av det jeg likte best med city elite.
Er ikke 100% fornøyd med justeringen på håndtaket, skulle gjerne hatt en mellomting mellom det høyeste og det midterste trinnet. Men det er egentlig flisespikkeri.
 
Har akkurat vert på omvisning i barnehagen. Kjempe stas! Snuppa stor koste seg. Fant seg med en gang en liten gutt som ho dreiv å kosa og klemte på tror ho er blandt de eldste i gruppa, var bare 3-4 stykk av alle 12 som kunne gå enda. Så foreldra fikk beskjed om å øve på å få og å spise brødskive i stede for grøt i sommer
 
Jeg skal på Foo Fighters konsert!
 
Frøkna har 41 i feber, så vi skal en tur til legen. Håper egentlig jeg får en sykemelding, har vært hjemme siden tirsdag og har bare rett på 1 sykedag. Sykemelding er ikke vanlig her i landet, så tviler på jeg får en..
 
Dobbelsidig ørebetennelse og halsbetennelse. Pencilinkur er satt i gang...
 
Ble vekket med gave, sang, kaffe, sjokolade og kort på senga i dag. Så koselig, min dag i dag!

Mine foreldre kommer senere i dag for å passe på frøkna mens vi er i Oslo. Skal ut å spise med noen venner i kveld :)

Enest bekymringen er at hun fortsatt har feber (ikke så høy 37.5) og er syk.
Har ikke sånn veldig lyst til å dra fra henne.

Mamma har gleder seg ihjel til å passe henne, og hun er jo på bedringensvei. Mannen har sagt han kan bli hjemme...

Vi skal hjem i bryllup til en av mine bedtevenniners bryllup. Hva tenker dere?
 
Ble vekket med gave, sang, kaffe, sjokolade og kort på senga i dag. Så koselig, min dag i dag!

Mine foreldre kommer senere i dag for å passe på frøkna mens vi er i Oslo. Skal ut å spise med noen venner i kveld :)

Enest bekymringen er at hun fortsatt har feber (ikke så høy 37.5) og er syk.
Har ikke sånn veldig lyst til å dra fra henne.

Mamma har gleder seg ihjel til å passe henne, og hun er jo på bedringensvei. Mannen har sagt han kan bli hjemme...

Vi skal hjem i bryllup til en av mine bedtevenniners bryllup. Hva tenker dere?
Gratulerer med dagen!

Det er jo bare å dra i bryllup hvis det føles greit selv. Du har jo selv sagt at hun er like glad i faren sin som deg, så da er hun jo trygg:)
Blir savnet for stort så kan du jo bare dra hjem igjen.
 
Vi koser oss sånn om dagen, bare henger ute i parken og koser oss max i sola!
 
Gratulerer med dagen!

Det er jo bare å dra i bryllup hvis det føles greit selv. Du har jo selv sagt at hun er like glad i faren sin som deg, så da er hun jo trygg:)
Blir savnet for stort så kan du jo bare dra hjem igjen.

Altså, bryllupet er i Norge. Så det er ikke bare å dra hjem igjen.

Spørsmålet var mer på om vi begge skulle dra.

Men, nå er beslutningen tatt og vi er på vei til Norge begge to :)
 
Igår var jeg på middag hos venner, så 30-årslag og idag var jeg i babyshower. Travel og meget hyggelig helg:)
 
Travel helg på oss også, tilbake på jobb i dag etter å ha bare vært der en dag forrige uke.
Frøkna er fortsatt syk (tredagesfeberen).
 
Tilbake på jobb etter å ha vært syk i en uke. Etter tre timer er jeg halvveis i mailboksen....bah:(
 
Jeg hadde selvfølgelig ikke fått med meg togstreiken, så da sto vi der på Oslo S da! Heldigvis var mamma med med, så vi gikk på kafe og testet ut åpen barnehage på Grønland:)
I tillegg til litt indisk mat og en titt innom Barnemagasinet, hehe
 
Frøkna tilbake i bhg i dag, hun hadde ikke grått da hun ble levert. Sikkert deilig for henne å komme tilbake igjen også :)
 
Back
Topp