Hva skal dere i dag?

Bryllup denne helga også i Norge. Frøkna skal være sammen med fetterne og tanta si.
 
I dag skal vi i 2-årsdag på dagen og i 30-årslag i kveld:)
 
Idag har vi vært i svømmehallen. Endelig klarte hun å kose seg. Hun har vært så redd og bare grått de andre gangene vi har vært der. Men nå lot jeg henne sitte på fanget mitt og roe seg helt inne ved bassengkanten. Det tok en god stund hvor hun bare satt på fanget og observerte, men til slutt turte hun å reise seg og plaske litt i vannet:) Vi må nok øve mer, men det ser ut til å ordne seg nå.
 
Idag skal vi til Trondheim! Gleder meg, har en god venninne som bor der som vi skal treffe. Og så skal vi bo på hotell:)
 
Vi er på ferie i Norge, ikke mye vær å skryte av...
 
Storkoste oss i sola i går, i dag er vi i bursdag:)
 
Idag skal vi på hytta, gleder meg veldig. Skal være der over en uke:) Heldig med været er vi også, er strålende sol idag og meldt bra vær framover.
 
Møtte ei venninne i går til lunsj som også er gravid, veldig koselig!

Var SÅ deilig og varm vær. Frøkna bada hele dagen i basseng og hadde det topp.

Litt vind i dag, så det følels kaldere. Svigers kommer på besøk med trampoline :)
 
Idag skal jeg har kjøretime! En nabojente er barnevakt, spent på hvordan det går.
 
Akkurat vært i vasaparken med mini, kjempefin lekeplass! Nå blir det litt lunsj mens han sover. Koser oss i Stockholm!
 
Akkurat vært i vasaparken med mini, kjempefin lekeplass! Nå blir det litt lunsj mens han sover. Koser oss i Stockholm!

Elsker Stockholm, hsr bodd der! Nyt!
 
Vi er i sydenland, koser oss med bading dagen lang og rutiner på helt ville veier.
 
Akkurat vært i vasaparken med mini, kjempefin lekeplass! Nå blir det litt lunsj mens han sover. Koser oss i Stockholm!
Å, jeg har også lyst å reise til Stockholm! Men gjerne helgetur uten barn, hehe
 
Idag har vi vært på lekeland. Ganske avslappende egentlig, de hadde egen krok for 0-3 åringer med puter og baller. Var bare å lene seg tilbake og la ungen leke. Hun digga det og var helt i 100%, og sov godt i bilen på vei hjem:)
 
Oppkjøring idag, kjenner jeg begynner å bli stressa nå. Bare gleder meg til det er over, uansett om jeg består eller ikke. Sure penger om jeg stryker da.
 
Oppkjøring idag, kjenner jeg begynner å bli stressa nå. Bare gleder meg til det er over, uansett om jeg består eller ikke. Sure penger om jeg stryker da.

Herregud så spennende!
Hvordan gikk det?
 
Back
Topp