Hva skal dere i dag?

I går var jeg ute med en gravid venninne, super hyggelig.

I dag er vi hjemme alene, har jeg overskudd så skal jeg ta hende med på svømmingen. Selv om det er pappaens oppgave.
 
Her er det mye på jobb om dagen. Helt utslitt. I går sovnet jeg på sofaen kl 19...
 
Svigers kommer på middag idag, så da får vi rydda litt hjemme haha!

Og så må vi vel pakke igjen, skal til Oslo siden pappa blir 60.
 
OMG! Gleder meg til fri i morgen!
 
Synd jeg ikke har fri fredag, men det har frøkna og mannen. Så de får kose seg hjemme :)
 
Vi er på vei til Oslo igjen, gleder meg til å være med pappa og søstrene mine. I tillegg er det meldt sol de to neste dagene, så det blir deilig.
Foreløpig er det meldt regn hele dagen på 17. mai, håper virkelig det ikke stemmer!
 
Vi har feiret 8 års dagen med familien. 17 stykk var vi. Nå er det deilig med en rolig kveld :)
 
Vi har ordnet litt på frøknas rom, vasket soverommet hennes og våres.

Så har vi gått en tur i parken, deilig vær i dag.
 
Først jobb, så ut og spise med ei venninne.

Gleder meg til venninne skravle og vin :)
 
Fri i dag og! Koser meg hjemme med mini:) Skal en tur ut etterpå, shoppe og spise lunsj med mamma. Det blir koselig!
 
Idag skal vi hjem igjen fra Oslo. Mamma skal bli med oss opp, hun skal feire 17. mai med oss.
 
Idag skal jeg værte flink og skrive jobbsøknader! Har utsatt det litt i det siste, så nå skal jeg skrive mange.
 
Sitter på jobb og er så trøtt! Gleder meg til å dra hjem til gutta:)
 
Skal ut med jobben på noe sosialt opplegg, overhodet ikke lyst.

Vil hjem til frøkna mtp at vi skal reise i morgen :(
 
Idag skal vi til søsteren til samboeren, skal være der i hele pinsen. Gleder meg til å se tanteungene, og så blir det koselig for Anna Christine å leke med kusinene sine:)
De bor like ved grensa, så da blir det en Sverige-tur imorgen også.
Sol er det meldt å, vi skal ha med sykler og sykkelvogn!
 
har vært på trilletur i pøsregn og sett på sauene. og så skal jeg og alle 3 ungene på biblioteket
 
Vi dro outlet på Vestbu istedenfor Sverige. Jeg kjøpte ingenting, men Anna Christine fikk ny jakke, vinterbukse, sydvest og votter. Alt for inger 500 kr:)
 
Idag skal vi få dratt til Sverige:)
 
Back
Topp