Hva skal dere i dag?

Landet hjemme, gleder meg helt villt til å se frøkna nå.
 
Hjemme med frøkna som har øyebetennelse på begge øyne..
 
Vi er hjemme igjen, lurer på om det er en forkjølelse som lurer rundt hjørnet... Begge kusinene til Anna Christine har vært syke, og snørra renner på henne. Håper det går fort over!
 
Frøkna her er også forkjøla.
Spent på om øyebetennelsen er såpass bra i morgen at hun kan gå i bhg.
 
Frøkna her er også forkjøla.
Spent på om øyebetennelsen er såpass bra i morgen at hun kan gå i bhg.
Hvis har begynt med dråper så er hun ikke smittsom lenger og kan gå i barnehagen. Så sant hun ikke er for slapp da.
 
Hun er fortsatt gul, det står to dager etter at behandlingen har startet på bhg hjemmeside.

Så vi blir hjemme i dag og. Puh, greit jeg ikke er det på heltid lengre.
 
Her blir det innedag med feberunge. Hun har vært forkjøla noen dager nå, men idag er hun helt slapp og vil bare ligge i fanget. Passer greit på en regnværsdag.
 
Vi har vært i svømmehallen i frøkna, veldig gøy!
 
I dag skal vi se på bryllupslokaler:)
 
idag skal vi til oslo igjen! blir hele 9 dager. gleder meg masse, skal møte flere venninner og bare kose meg.
 
Vi har vært på lang tur i parken og på lekeplassen. Så har vi kjøpt is i 25 varmegrader! Så deilig :)

Fikk sett på et bryllupslokale også..

Snart er det vin i sola på balkongen før vi skal grille til middag. Deilig dag!
 
Vi skal på familiedag i sjømannskirka. Så skal jeg få kjøpt meg en Blazer til kjolen jeg skal ha i bryllupet.
 
Jeg har vært på Fridays med 4 venninner/tidligere kolleger:) En har fått baby, og jeg trodde bare en var gravid, men der var faktisk to som var gravide. Babyboom! Jeg synes det er så koselig, blir veldig glad på deres vegne:)

I tillegg har jeg blitt lykkelig eier av en bumbleride indie, fant en som ville bytte city elite med meg. Har bare fått trilla den litt, men tror jeg liker den veldig godt! Digg at den tåler stelleveska på styret, lettere, smalere hjul og bedre tilgang til kurven under.
 
Du har faktisk ekte vogndilla du! Er det den nye modellen?
Vi er veldig glad i vår :)
Beste sovevogna vi har.
 
Skal en tur til frisøren etter jobb, har ikke klippet meg siden før jul så det er på tide.
 
Du har faktisk ekte vogndilla du! Er det den nye modellen?
Vi er veldig glad i vår :)
Beste sovevogna vi har.
Det er 2014-modell, vet ikke om det er nyeste? Har ganske dilla ja, driver å funderer på hvilken vogn jeg skal kjøpe hvis jeg blir gravid igjen. Har ingen bagvogn jeg er fornøyd med.
 
Jeg skal møte kusina mi idag, gleder meg:) Vi er akkurat like gamle.
 
Det er 2014-modell, vet ikke om det er nyeste? Har ganske dilla ja, driver å funderer på hvilken vogn jeg skal kjøpe hvis jeg blir gravid igjen. Har ingen bagvogn jeg er fornøyd med.

Hva synes du om Bumblene til nå da?

Jeg har lyst på Stokke trailz, men tror ikke vi kommer til å kjøpe noe ny vogn.
 
Back
Topp