Hva skal dere i dag?

Sambo er å henter mamma og pappa på flyplassen. Jeg er så sliten, kom nettopp hjem, sa at jeg ikke orket å lage middag. Sliter med å holde øyene åpne..litt for mye stress for meg i dag.

Nå er jeg offisielt høygravid, og hvordan feiret jeg det?
Jo, med snømåking av ca 15 m inngangsparti med 35 cm kram og tung snø. :confused:
Satser på at jeg ikke har målet på meg en fødsel. :)

Her har jeg vært på jobb og drevet med opplæring av hun som skal vikariere i mine oppgaver. Så var det å hente guttungen i barnehagen i snø/ regnværet, siden hjem å lage pannekaker. Deretter ryddet og kjørt oppvaskmaskin, før kroppen sa stopp og sofaen ble neste stasjon. Hadde litt planer om å se en film når guttungen sovna og mann min dro på kino, men sovna før 20.00 foran tven og våkna nå.

Tenkte å bake boller idag til morsdagen imorgen:) Til svigermor altså. Og så kanskje finner fram hvilke babyklær vi skal ta med på sykehuset. Må vel ut og gå en tur også, greit å få litt frisk luft hver dag.

Blir en tur i nyhuset i dag for å male ferdig rommet til oss og lillesøster. Og så må vi få malt rommet til jentungen i tillegg slik at alt er klart til innflytting neste helg. :)

Får min mor på besøk, så det blir nok OL, middag, kaffe og kaker i anledning morsdagen :) Er så kjedelig, grått og surt vær om dagen, så det frister ikke å gå en tur en gang..!

I dag er været grått, så blir vel en inne dag. Mann er forkjøla og guttungen trenger nok en tur ut.
Får ellers kaffebesøk av pappa i dag, blir første morsdag for oss uten Mamma.

Idag skal jeg og min lille se på film, spise boller mens kjæresten vasker gulv og bad. Hehe for å så dra til svigers på kalkun middag og brettspill. Kjempe flott søndag/ morsdag:-)

Idag har vi sett på slopestyle, og så har jeg sovet litt mens sambo så på langrenn. Nå er det opp til svigers på kaffe med bollene jeg lagde igår:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

På spa med mamma, så spise ute før de drar hjem ☺️

Driver og flytter inn i nytt hus :) Hadde 1. natten her i går, hadde egentlig ikke tenkt å bo her før i morgen, men så kom vi litt raskere på plass enn vi trodde.

De siste 4 dagene har jeg hatt kynnere hele tiden, også mens jeg sitter i ro, noen av dem er så sterke at jeg må puste meg gjennom dem, samtidig føles det som om jeg må på do hele tiden... håper virkelig ikke det skjer noe enda, har IKKE tid til å føde nå, alt for mye som skal ordnes først :P Fødte 2 uker over termin sist, etter igangsetting, hadde da knapt hatt en kynner og følt nada nedpress, så disse modningstegnene jeg kjenner på nå stresser meg litt :P

Lønningsdag!! Så i dag skal jeg nok ut å svi av litt penger på siste rest vi mangler, og som jeg mener vi trenger ;) Og så lurer jeg på en tur på pensjonistkino (faktisk), men den er selvfølgelig midt i sprintfinalene, og det passer ganske dårlig syns jeg!

Men først en tur til fysio for massasje ♡

Migrene i dag også, blir å holde senga.
Må nettshoppe litt på HM (amme singletter og joggebukse).

Skal også begynne å pakke fødebaggen om jeg orker.

Sy en sparkedress i verdens kuleste løvestoff som jeg fant på stoff og stil. Gleder meg til den er ferdig:)

Jordmor en tur her i dag. Ellers titte på ol :)

Jeg er på vei for å besøke en venninne som bor 50 min unna med tog. Sambo jobber rett i nærheten da, så jeg får sitte på hjem når han er ferdig på jobb;) Skal innom et par butikker også, har så lyst å sy filtfigurer og lage en uro. Typisk at jeg ikke fant ut det mens jeg jobbet i Oslo, her er det så dårlig utvalg av butikker.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Skal innom et par butikker også, har så lyst å sy filtfigurer og lage en uro. Typisk at jeg ikke fant ut det mens jeg jobbet i Oslo, her er det så dårlig utvalg av butikker.
Jeg skal på Panduro i morra, og kjøpe det jeg trenger til å lage uro :) Lagde en veldig enkel en til Oliver sist, men nå har jeg sett meg ut noe litt mer fancy! Greit å ha noe å pusle med :)

hmprod
hmprod
hmprod
hmprod
hmprod
hmprod
hmprod
hmprod
hmprod
hmprod
images

Da har mor shoppa, i tillegg har jeg bestilt en hudfarget og en svar Bravado amme-BH. Liker ikke de rosa greiene fra HM til baby, er mer som back-up og at jeg ikke orket å lete.

Back
Topp