Skal på språkundervisning, sååååå lite lyst. Blæ!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er vepsebol? Det hørtes spennende ut.Skal ha barselgruppe hos meg. Har bakt vepsebol på morgenkvisten.
Senere skal jeg på språkundervisning.
Utrolig dårlig gjort. Hva hadde de å si til sitt forsvar?Blæ, skulle kjøpe bil i dag. Har avtalt med forhandler at vi skulle komme å skrive under kontrakt i dag, han skulle holde av bilen for oss. Når vi ringte inn i sta, så hadde han brått solgt bilen til noen andre. Er så lei at man aldri kan stole på noen!
Så kjekt.Nå i kveld skal jeg endelig på førstehjelpskurs beregnet spesielt for de med små barn. Endelig, har lenge tenkt på at jeg ville gå på det!
Hva er vepsebol? Det hørtes spennende ut.
Det var kollegaen hans som ikke hadde fått beskjed om at bilen var holdt av, men han hadde jo andre biler vi kunne kjøpe isteden da. Så han så ikke på det som noe problem. :-/Utrolig dårlig gjort. Hva hadde de å si til sitt forsvar?
det var et kjempebra kurs! Virkelig nyttig. Hun som holdt det var så flink, og vi fikk testet ut diverse i praksis - veldig glad jeg gikk! Selv om jeg selvfølgelig håper at jeg aaaaaaldri får bruk for det, grøss!Så kjekt.Det kunne jeg også godt tenkt meg. Er noe som er veldig greit å kunne, men som man håper å aldri få bruk for.
Utrolig at de ikke kan ha et skikkelig system som kan registrere sånt. Det kan jo ikke være første gangen noen har spurt om å holde av en bil.Det var kollegaen hans som ikke hadde fått beskjed om at bilen var holdt av, men han hadde jo andre biler vi kunne kjøpe isteden da. Så han så ikke på det som noe problem. :-/
Så flott at du lærte masse.det var et kjempebra kurs! Virkelig nyttig. Hun som holdt det var så flink, og vi fikk testet ut diverse i praksis - veldig glad jeg gikk! Selv om jeg selvfølgelig håper at jeg aaaaaaldri får bruk for det, grøss!