Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt at humøret og allmenntilstanden er bra iallfall.Fortsatt forkjøla kid, kjedelig!
Det var bare snørr over alt da hun våkna stakkars. Men hun er blid som en sol da![]()
Jeg har vært på kundekveld på Babyshop. Jeg ender alltid med å kjøpe mer enn jeg burde når jeg er på sånt.
Ytterdress, "utesko", ulldress, ull hjelm(?)lue, bodyer, pysjamaser, flexibath og større tutter til tåteflaske. Tror det var alt. Jeg har så langt ikke klart å legge ut bilder her på forumet. Deilig å få kjøpt et par gaver.velkommen i klubben
Hva fikk du handlet?
Ytterdress, "utesko", ulldress, ull hjelm(?)lue, bodyer, pysjamaser, flexibath og større tutter til tåteflaske. Tror det var alt. Jeg har så langt ikke klart å legge ut bilder her på forumet. Deilig å få kjøpt et par gaver.
Handlet masse du og?
Mesteparten er tenkt som julegaver. Så det var godt å bli ferdig med et par.faktisk ikke noe denne ganga ;-) Nå går det i julgaver![]()
Allerede? Den har ikke vi før i januar en gang.Skal snart gjøre oss klar til å dra på 9 mnd kontroll <3
Ja, ho er akkurat 9 mnd i dag faktiskAllerede? Den har ikke vi før i januar en gang.
Tenkte ikke på det at det er over 1 mnd i forskjell på eldst og yngst her inne, og min er vel blant de yngste.Ja, ho er akkurat 9 mnd i dag faktiskBle født 8 dager før termin, så ho ble født 24 februar
![]()
Vi skal på vår 11. desemberAllerede? Den har ikke vi før i januar en gang.
Takk takkTenkte ikke på det at det er over 1 mnd i forskjell på eldst og yngst her inne, og min er vel blant de yngste.Også har vi fått litt sein kontroll.
Gratulerer med 9-mndsdagen.![]()