Hva skal dere i dag?

Fortsatt forkjøla kid, kjedelig!
Det var bare snørr over alt da hun våkna stakkars. Men hun er blid som en sol da:)

Jeg har vært på kundekveld på Babyshop. Jeg ender alltid med å kjøpe mer enn jeg burde når jeg er på sånt.

pleie smertene, innom politiet for å lage pass til minsten, lage bursdagsgave til svigerfar når guttene er kommet hjem fra skolen. (Mannen er hjemme i pappaperm i dag for å avlaste meg)

Har vert på jobb å laga tapas til noen som skulle ha julebord i kveld.
Mannen som har pappa perm skulle også på julebord med jobben sin i kveld, så derfor måtte jeg komme tidlig hjem.
Så nå er jeg hjemme alene å "sitter barnevakt" :P
Tenkte jeg skulle begynne å pakke inn litt julegaver

Bare vært hjemme, bortsett fra en trilletur i skogen. Kjedelig med sykt barn altså.
Men sambo har vært hjemme idag, han har lesedag idag og mandag siden han har en eksamen på tirsdag.
Så det er jo koselig da:)

velkommen i klubben :)
Hva fikk du handlet?
Ytterdress, "utesko", ulldress, ull hjelm(?)lue, bodyer, pysjamaser, flexibath og større tutter til tåteflaske. Tror det var alt. Jeg har så langt ikke klart å legge ut bilder her på forumet. Deilig å få kjøpt et par gaver. :)
Handlet masse du og?

Fikse øyenbryna, vurdere om jeg skal stikke bort å trene nå...

Sykt fint vær idag, -4 grader og helt blå himmel. Mangler bare snø, så hadde det vært det perfekte skiføre!
Ikke mye spennende som skjer ellers, sambo har en eksamen på tirsdag, så da blir det jeg som har hovedansvaret for ungen siden han må lese.
Tenkte jeg skulle til byen og kjøpe Morgenbladet bare, de har skrevet en artikkel om bæring som jeg gjerne vil lese:)

Fikk endelig kjøpt meg sykkel, knall fornøyd. Går ikke ann å komme seg rundt i denne byen uten sykkel. Må levere i bhg på sykkel også.

Ytterdress, "utesko", ulldress, ull hjelm(?)lue, bodyer, pysjamaser, flexibath og større tutter til tåteflaske. Tror det var alt. Jeg har så langt ikke klart å legge ut bilder her på forumet. Deilig å få kjøpt et par gaver. :)
Handlet masse du og?

faktisk ikke noe denne ganga ;-) Nå går det i julgaver :-)

Ja, ho er akkurat 9 mnd i dag faktisk :) Ble født 8 dager før termin, så ho ble født 24 februar :)
Tenkte ikke på det at det er over 1 mnd i forskjell på eldst og yngst her inne, og min er vel blant de yngste. :) Også har vi fått litt sein kontroll.
Gratulerer med 9-mndsdagen. :)

Vi har vært på 8mnd kontroll i dag - hun er 8,5mnd nå.

Nå veier hun 8,1kg og er 69cm :-)

Back
Topp