Middag hos svigerfar. Jeg låner kontoret mens vi er her sånn at jeg kan fortsette på oppgaven, så får de andre være sosiale imens. Jeg stikker bare ut hodet for mat.![]()
hvordan går det med skriving?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Middag hos svigerfar. Jeg låner kontoret mens vi er her sånn at jeg kan fortsette på oppgaven, så får de andre være sosiale imens. Jeg stikker bare ut hodet for mat.![]()
Takk som spør.hvordan går det med skriving?
Takk som spør.
Jeg skulle ønske jeg hadde en uke til å skrive på. Har bare fått ned 9 sider så langt, og jeg skal skrive ca 40 + vedlegg. I tillegg mangler jeg innholdsfortegnelse, sammendrag og andre slike "kjekke" ting. Regner ikke med at det blir noe søvn på meg i natt.![]()
Fikk ikke levert. Klarte ikke å skrive ned mange nok sider.uff. hvor mange sider fikk du til slutt? For du skulle levere i går, ikke det?
Fikk ikke levert. Klarte ikke å skrive ned mange nok sider.
Har ganske panikk ja, aner ikke hva som skjer.Oj, hva gjør du da?
Da hadde panikken tatt meg om jeg ikke hadde klart å lever bacheloroppgaven. Hvor er veilederen din?
Har ganske panikk ja, aner ikke hva som skjer.
Jeg har ikke krav på veiledning nå, tror jeg iallfall. Den skulle egentlig vært levert i vår, men jeg fikk utsettelse.
Det kan være, men det er ikke noe jeg har blitt opplyst om eller har sett noen plass.Jøss, trodde man hadde krav på veileder uansett, men begynner å bli noen år siden jeg studerte.
Det kan være, men det er ikke noe jeg har blitt opplyst om eller har sett noen plass.
Når jeg har snakket med foreleseren i forelesning og har har nevnt veiledningen til våren så har jeg sagt at jeg skulle levere nå. Han sa ikke noe om at jeg kunne fått veiledning nå i høst, er han som er veilederen.
Han er også sensor, men er ikke noe krav å ha gått på veiledning. Det er kun et tilbud.Hos oss var veilederen en av sensorene. Så hadde ikke vært mulig å levere uten![]()
Nada! Men trening i kveld, fra 20:30-22:30! Snakk om seint a..