Hva skal dere i dag?

hvordan går det med skriving?
Takk som spør. :)
Jeg skulle ønske jeg hadde en uke til å skrive på. Har bare fått ned 9 sider så langt, og jeg skal skrive ca 40 + vedlegg. I tillegg mangler jeg innholdsfortegnelse, sammendrag og andre slike "kjekke" ting. Regner ikke med at det blir noe søvn på meg i natt. :p

Vi skal egentlig på babysvømming,
Men tror vi dropper ut de siste to gangene. Frøkna og mannen begynner på et nytt kurs i morgen, og det holder med en gang i uka. Jeg er dritt lei av å ha gått fast i 6 mnd nå!

Spesielt fordi det er så tidlig, vi rekker det såvidt.

Blir innekose dag nå på morningen, så en liten tur ut etterpå. I kveld er det språk undervisning.

1. desember! Vi har alltid hatt som tradisjon å tenne kalenderlys til frokost:)

Idag får jeg besøk av en venninne og sønnen hennes, det blir koselig for både mor og barn.

Vedlegg

• 1417424133782.jpg
    1417424133782.jpg
    39,7 KB · Visninger: 9
i dag måtte jeg ta noe søvn igjen. drit lei dårlige netter med ei vesla som våkner ofte og er lysvåken.

i kveld er det siste barnetrim for 1. klassingen. Deilig å slippe kjøring i desember

Takk som spør. :)
Jeg skulle ønske jeg hadde en uke til å skrive på. Har bare fått ned 9 sider så langt, og jeg skal skrive ca 40 + vedlegg. I tillegg mangler jeg innholdsfortegnelse, sammendrag og andre slike "kjekke" ting. Regner ikke med at det blir noe søvn på meg i natt. :p

uff. hvor mange sider fikk du til slutt? For du skulle levere i går, ikke det?

bestilt julekort :)

gav opp prosjekt "få et bra bilde av alle 3 barn sammen" og tok et fint bilde av hvert barn til julekortet

På babysang, sende julekort og hente noen pakker :)

Vært i Sverige og handla på morran. Var helt tomt i frysa bortsett fra noen poser med frossengrønnsaker :/ Tenkte å lage noen middager til vesla nå, så jeg kan. fryse ned. Og så har jeg tenkt på i en halv evighet at jeg burde gå ned til de "nye" naboene og hilse på, ettersom de også har en baby og er ca på vår alder. Tullete at vi ikke har hilst på de før, så nå bør det skje noe! :b

Fikk ikke levert. Klarte ikke å skrive ned mange nok sider.

Oj, hva gjør du da?

Da hadde panikken tatt meg om jeg ikke hadde klart å lever bacheloroppgaven. Hvor er veilederen din?

Oj, hva gjør du da?

Da hadde panikken tatt meg om jeg ikke hadde klart å lever bacheloroppgaven. Hvor er veilederen din?
Har ganske panikk ja, aner ikke hva som skjer.
Jeg har ikke krav på veiledning nå, tror jeg iallfall. Den skulle egentlig vært levert i vår, men jeg fikk utsettelse.

Har ganske panikk ja, aner ikke hva som skjer.
Jeg har ikke krav på veiledning nå, tror jeg iallfall. Den skulle egentlig vært levert i vår, men jeg fikk utsettelse.

Jøss, trodde man hadde krav på veileder uansett, men begynner å bli noen år siden jeg studerte.

Jøss, trodde man hadde krav på veileder uansett, men begynner å bli noen år siden jeg studerte.
Det kan være, men det er ikke noe jeg har blitt opplyst om eller har sett noen plass.
Når jeg har snakket med foreleseren i forelesning og har har nevnt veiledningen til våren så har jeg sagt at jeg skulle levere nå. Han sa ikke noe om at jeg kunne fått veiledning nå i høst, er han som er veilederen.

Det kan være, men det er ikke noe jeg har blitt opplyst om eller har sett noen plass.
Når jeg har snakket med foreleseren i forelesning og har har nevnt veiledningen til våren så har jeg sagt at jeg skulle levere nå. Han sa ikke noe om at jeg kunne fått veiledning nå i høst, er han som er veilederen.

Hos oss var veilederen en av sensorene. Så hadde ikke vært mulig å levere uten :)

Barselgruppe og språkundervisning :)

Back
Topp