Ser det er flere som har vært på 8mndrs kontroll. Hva gjør dere der? Vi har nemlig ikke 8mndrs kontroll her
Ikke vi heller.
Har ikke noen kontroller etter 4 mnd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser det er flere som har vært på 8mndrs kontroll. Hva gjør dere der? Vi har nemlig ikke 8mndrs kontroll her
Oi, har dere barselgruppe også?Her er det kontroll med hele barselgruppa sammen, vi så på film om førstehjelp.
Oi, har dere barselgruppe også?
Oi, har dere barselgruppe også?
Her har vi ikke 8 mnd kontroll, har 9 mnd i stede. Tror det er litt forskjellig fra sted til sted når de velger å ha kontrolleneVi skal på 9 mnd kontroll på mandag. Den er helt vanlig, ikke barnelege eller sprøyter. Bare mål, vekt og prat med helsesøster. Men fikk et ASQ skjema som vi skulle ta når ho var 8 mnd og ta med på 9 mnd, så er kanskje derfor de har kontrollen ved 8 mnd mange steder
Her har vi også sykt barn! Nesten ikke fått blund på øyet noen av oss i natt! Så i dag blir det innedag, synd siden sola skinnerIdag har jeg vært hjemme hele dagen med sykt barn, kjedelig!
Sambo er borte til torsdag, så det er ekstra kjedelig.
Eneste jeg har sett idag er svigermor som var innom og lufta bikkja.
Her sover hun faktisk bedre for tidenHer har vi også sykt barn! Nesten ikke fått blund på øyet noen av oss i natt! Så i dag blir det innedag, synd siden sola skinner![]()
Får du sykt barn-fri når pappaen har perm?I dag har jeg vært på jobbEller et seminar egentlig, med diverse kurs. Uansett gøy! Merker jeg blir sliten av å plutselig måtte konsentrere meg om noe, det er lenge siden sist! Stuuptrøtt nå!
I går ringte de ganske tidlig fra bhg og sa at storebror hadde hoppa fra en sofa og fått forstuet eller brukket foten. Etter resten av dagen på legekontoret og røntgen så fant vi ut at han heldigvis ikke har brukket noe! Men han sliter med å trå på foten, så mannen har nok ikke hatt det enkelt her hjemme i dag! Min tur i morra, gidder ikke sende ham i bhg når han må krabbe overalt! Gleder meg allerede til trening i morra kveld![]()
Han har ikke perm før i Januar. Jeg tar ut ferie i ukedageneFår du sykt barn-fri når pappaen har perm?
Her har vi ikke 8 mnd kontroll, har 9 mnd i stede. Tror det er litt forskjellig fra sted til sted når de velger å ha kontrolleneVi skal på 9 mnd kontroll på mandag. Den er helt vanlig, ikke barnelege eller sprøyter. Bare mål, vekt og prat med helsesøster
Ages & stages questionnairesHva er ASQ? Det har jeg aldri hørt om.
Ja, det har de ingenting med. Her har pappaen hatt sykt barn fri (med storebror) når jeg har vært hjemme. Eks. hvis vi skulle noe den dagen (helsestasjon) eller da lillebror var veldig liten.Får du sykt barn-fri når pappaen har perm?
Det var det jeg tenkte også, men en jeg kjenner fikk ikke sykt barn-fri siden mannen var hjemme.Ja, det har de ingenting med. Her har pappaen hatt sykt barn fri (med storebror) når jeg har vært hjemme. Eks. hvis vi skulle noe den dagen (helsestasjon) eller da lillebror var veldig liten.